פרידה אחרונה מ"משחקי הכס": טקס פרסי האמי יפתח הערב בלוס אנג'לס
ללא מנחה ובשונה מפורמטים אחרים, בעוד שעות אחדות יפתח הטקס היוקרתי של עולם הטלוויזיה. אל תיאטרון מיקרוסופט במרכז העיר יזרמו מיטב הסלבס, ביניהם גם בן סטילר, קים קרדשיאן וכמובן גם שחקני ויוצרי משחקי הכס, שמובילים עם יותר מ-30 מועמדויות

בעוד שעות ספורות יפתח טקס פרסי האמי ה-71 בלוס אנג'לס, בו מיטב הסדרות יתמודדו על פרסים יוקרתיים לקראת עונת הטלוויזיה החדשה שנפתחת בימים אלה.

פרסי האמי שיחולקו הערב בלוס אנג'לס (צילום: רויטרס)

הטקס עצמו יתקיים בתיאטרון מיקרוסופט במרכז העיר לוס אנג'לס, ממש בסמוך לאצטדיון הסטייפלס סנטר הפופולארי. באופן רשמי, הטקס יפתח בשעה 8:00 בערב (שעון חוף מזרחי, 5:00 בחוף המערבי) אך עוד קודם לכן יצעדו הכוכבים לאורך השטיח האדום.

את הטקס ניתן יהיה לראות ברשת פוקס (ערוץ 11 בלוס אנג'לס, ערוץ 5 בניו יורק וערוץ 7 במיאמי), כמו גם באתר של פוקס. בניגוד לשנים הקודמות, השנה לא יהיה מנחה ראשי לטקס. משמעות הדבר היא שלא יהיה מונולוג או שיר מיוחד שייכתב לכבוד פתיחת הטקס. לטענת פוקס, ההחלטה שלא לבחור במנחה תאפשר פרידה ראויה מסדרות שירדו משידור במהלך השנה האחרונה, ביניהן גם "משחקי הכס" ו-"ויפ".

האם משחקי הכס תצא עם ידה על העליונה בטקס האמי האחרון שלה? (צילום: סי. אן. אן.)

משחקי הכס היא הסדרה שזכתה להכי הרבה מועמדויות לפרסים (32), ביניהם גם סדרה הדרמה הטובה ביותר, שחקנית ראשית בסדרת דרמה (אמיליה קלארק) ושחקן ראשי בסדרת דרמה (קיט הארינגטון).

אם לא די בקטגוריות הראשיות, משחקי הכס אף מובילה עם 3 מועמדים לשחקן משנה בסדרת דרמה (פיטר דינקלדג', אלפי אלן, ניקולאי קוסטר ולדאו) ו-4 מועמדות לשחקנית משנה בסדרת דרמה (גוונדלין כריסטי, לינה הידי, סופי טרנר, מייסי וויליאמס).

כאמור, מנחה לא יהיה בטקס, אך שחקנים רבים צפויים להגיש פרסים, ביניהם גם מנחי תוכניות הלייט נייט סטיבן קולבר, ג'ימי קימל וסת' מאיירס; שחקן התיאטרון בילי פורטר; ודמויות נוספות המוכרות הן מהמסך הגדול והן מהמסך הקטן: איימי פולר, בן סטילר, קים קרדשיאן, ביל היידר, נעמי ווטס ואנתוני אנדרסון.

YOU MIGHT ALSO LIKE