זוועה בוואלי לוס אנג'לס: רצח את אשתו ובנו, ניסה לירות בבתו ושם קץ לחייו
אריק לרצמן עבד במשרד התובע העירוני ב-14 השנים האחרונות, אך הבוקר הוא ירה באשתו ובנו בן ה-19 לפני שהתאבד. קודם לכן ניסה גם לרצוח את בתו, שהצליחה לברוח דרך חלון השירותים ולהינצל. "בטרגדיה קשה", אמר מייק פיואר, התובע העירוני

תושב שכונת נורת'רידג' שעבד כעורך דין במשרד התובע בלוס אנג'לס רצח את אשתו ובנו, ניסה לרצוח את בתו ולאחר מכן שם קץ לחייו, כך על פי הודעת המשטרה.

זירת האירוע, הבוקר בנורת'רידג' (צילום: איי. בי. סי. 7)

תחילת האירוע בשעה 10:00 בבוקר יום רביעי, אז נשמעו דפיקות חזקות בדלת של אחד הבתים בשכונה השקטה. בתו של עורך הדין הצליחה לברוח מהתופת דרך חלון בשירותים, והיא רצה ישר לשכן כדי שיזעיק את המשטרה. "היא רצה לדלת ואמרה שאבא שלה ירה לעברה", שיחזר השכן, שהסכים להזדהות רק בשמו הפרטי, גרג.

עוד סיפר כי "הלכתי איתה לדלת של הבית שלה, דפקנו ולא שמענו כלום. צעקנו ולא שמענו כלום. היא אמרה שאמא שלה ואחיה עדיין בפנים, אז דפקתי על הדלת בצורה הכי חזקה וצעקנו את שם ההורים. כשלא שמענו כלום, התקשרנו למשטרה", הוא אמר.

בתוך דקות ספורות הגיעו מספר ניידות למקום, ובפנים הם מצאו שלוש גופות שבהמשך זוהו כאריק לרצמן בן ה-60, סנדרה לרצמן בת ה-60 ומייקל לרצמן בן ה-19. הבת, ששמה לא פורסם, לא נפצעה.

בהמשך נמסר ממייק פיואר, התובע הראשי של עיריית לוס אנג'לס, כי אריק הועסק במשרדו מאז 2005: "הלם ועצב גדול מילאו אותנו היום כאשר נודע שסגן התובע העירוני אריק לרצמן היה מעורב בטרגדיה קשה שהסתיימה במותו, במות אשתו ובמות בנם. תוך כדי שננסה להבין כיצד אירוע כזה התרחש, נמשיך בתהליך האבל ונחבק באהבה את מי שחווה את האובדן הבלתי נתפס", נמסר ממשרדו של פיואר.

כאמור, האירוע נחקר כרצח כפול והתאבדות שככל הנראה החל כוויכוח קולני בשעות הבוקר המוקדמות. "מדובר באירוע קשה שהסתיים, ולא נשקפת סכנה לקהילה", צייצו במשטרת לוס אנג'לס, והוסיפו כי הטרגדיה אירעה בשד' ונאלדן (Vanadlen) בלב ואלי לוס אנג'לס.

YOU MIGHT ALSO LIKE