פלורידה: 9 תלמידי בית ספר יסודי אושפזו בעקבות אכילת סוכריות שהכילו מריחואנה
בני 10-12 נשלחו להסתכלות בעקבות האירוע. ככל הנראה, התלמיד הצעיר שהביא את הסוכריות לבית הספר לא הבחין בכך שמדובר במוצר עם מריחואנה והוא סבר כי מדובר בסוכריות "רגילות"

9 תלמידים מבית ספר יסודי בפלורידה נזקקו לאישפוז בשבוע שעבר לאחר שצרכו סוכריות שהכילו מריחואנה.

סוכריות הגומי הרגילות (שמאל) ואלה עם מריחואנה (מימין) על רקע בית הספר "Renaissance Charter" (צילום: פייסבוק / רויטרס/ Shutterstock)

לפי הדיווחים בתקשורת המקומית, מדובר בתשעה תלמידי בני 10-12 הלומדים בבית הספר Renaissance Charter בעיר קופר סיטי (מחוז בראוורד) הממוקמת כ-20 מייל (כ-35 ק"מ) צפון-מערבית למיאמי.

על פי החשד, אחד התלמידים הביא את הסוכריות המלאות ב-THC לבית הספר מבלי שידע שמדובר בסוכריות בעלות מריחואנה. האריזה דומה מאוד לאריזה של מותג סוכריות גומי פופולארי, דבר שככל הנראה תרם לבלבול.

בסביבות השעה 1:00 בצהריים ביום שישי (שעון מקומי), חלק מהתלמידים החלו להתלונן על כאבים חזקים בבטן. כוחות ההצלה של מוז בראוורד הוזעקו למקום ופינו 9 לבית החולים. קולין ריינולדס, דוברת בית הספר, מסרה כי התלמידים - 7 בנים ושתי בנות - "נשלחו לבית החולים כדי לעבור בדיקות. לא נשקפה סכנת חיים, רק רצינו לפעול בזהירות", היא אמרה והוסיפה כי הם שוחררו זמן קצר לאחר האשפוז.

התלמיד שהביא את הסוכריות אותר, אך לא ידוע אם הוא נמנה בין 9 הצעירים שהועברו לבית החולים. לפי סמל דונלד פירצ'רד ממשרד השריף, חקירה נפתחה אודות האירוע וכיצד הצליח התלמיד להשיג את הסוכריות.

"חשוב שהורים ידעו שהאריזה מבלבלת את הילדים ובכך היא מסכנת אותם", סיכמה ריינולדס.

YOU MIGHT ALSO LIKE