הפיתוח העסקי במיאמי נמשך: כמות עצומה של משרדים תיבנה בשנים הקרובות
חברות ענק בורחות ממדינות אחרות בעלות מיסוי גבוה, למשל קליפורניה וניו יורק, ובוחרות להקים משרדים בדרום פלורידה. גם הקרבה הגיאוגרפית והתרבותית למרכז ודרום אמריקה גרמו לחברות לבחור במיאמי

מיאמי ממשיכה למצב את עצמה כמרכז הכלכלי של דרום-מזרח ארצות הברית, ולאחרונה נודע כי כמות המשרדים שנבנים בעיר הגיעה לשיא של 10 שנים. לפי מומחים, אחת הסיבות המרכזיות לתופעה היא בריחתם של עסקים רבים ממדינות בעלות שיעור מיסוי גבוה יותר.

מרכז העיר מיאימי (צילום: Getty Images)

בשנתיים הקרובות יושלמו עבודות הבנייה בשטח כולל של 1.9 מיליון רגל רבוע (כ-176 אלף מ"ר), כך על פי מידע של חברת הנדל"ן CBRE.

בשנת 2011 העריכו בעיריית מיאמי כי עד שנת 2020 הם יצטרכו להוסיף שטח משרדי בגודל של כחצי מיליון רגל רבוע, כך שניתן להבין עד כמה דרום פלורידה הפכה ליעד פופולארי לחברות הענק.

לפי הדיווחים בוול סטריט ג'ורנל, בשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית במעורבות של חברות אמריקאיות במדינות מרכז ודרום אמריקה. הקרבה הגיאוגרפית וגובה המיסוי הנמוך לעומת מדינות אחרות מושך את אותן חברות למיאמי.

בין הפרויקטים השונים והמרשימים שהולכים ונבנים במיאמי ניתן למצוא את "בריקוול 830", גורד שחקים בן 57 קומות שבו חברת WeWork תאכלס משרדים שיתפרסו על פני 146 אלף רגל רבוע כאשר הפרויקט יושלם ב-2022.

על אף העובדה שמאז 2014, מחירי השכירות במיאמי זינקו, עד כה כמחצית מהמשרדים שנבנים בימים אלה כבר תפוסים, ועל פי ההערכות מגמה זו תימשך בחודשים הקרובים.

YOU MIGHT ALSO LIKE