"לא עשיתי שום דבר פסול"
תקופת מאסר של שנה וחצי נגזרה על הרב אריה גודמן שקיים מגע מיני עם הקטינה ואף ביקש לפגוש אותה פעמים נוספות. בעברו כבר קיימת הרשעה בגין פגיעה מינית בנער, מה שלא עצר אותו לקחת חלק במסכת הניצול המיני שעברה הנערה על ידי הצמד שפרסם את פרטיה באתר לשירותי ליווי, והעביר אותה ממלון למלון, כל זאת בעבור בצע כסף

רב מניו ג'רזי נשלח ל-18 חודשי מאסר כחלק מעסקת טיעון, לאחר שהודה מעורבותו בסחר נשים ושידול לזנות של נערה בת 17.

אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

על אריה גודמן בן ה-37 מאיסט ברונסוויק, נקבעה גם תקופת מבחן של שנה בתום מאסרו. שני תושבי ברוקנס, גבריאלה קולון בת ה-19 וריצ'רד אורטיז בן ה-24 אשר היו אחראים ראשיים לפרשה, הורשעו גם כן, כאשר האחרון יכלא ל-8 שנים ואילו בת זוגו ממתינה כעת לגזר דינה שינתן מאוחר יותר החודש.

קולון בת ה-19 ניצלה את היכרותה עם הנערה שהתגוררה בפנסילבניה על מנת להביאה לביקור בניו יורק, אך מהר מאוד היא גילתה שנפלה קורבן לתרמית של השניים, במטרה לנצלה עבור בצע כסף.

במהלך שנת 2018 סחרו הצמד בקטינה וכפו עליה לקיים יחסי מין עם לפחות 30 גברים, בהם הרב גודמן, כל זאת בפרק זמן של חודש בבתי מלון באזור ניו ג'רזי. בכסף שהרוויחו הם רכשו מכונית יגואר אשר שימשה בין היתר להעברת הנערה בקו ניו ג'רזי-ניו יורק לטובת פגישה עם לקוחות, כך על פי כתב התביעה.

אריה גודמן בן ה-37 (צילום: Shutterstock / משרד השריף של מחוז מידלסקס)

עוד נודע כי שני העומדים בראש מערך הסחר בקטינה, צילמו תמונות אינטימיות של בת ה-17 ופרסמו אותן באתר שמציע שירותי ליווי, שם נחשף אליהן הרב גודמן, אשר כבר הורשע בעברו בתקיפה מינית של ילד בן 12 במחנה נוער מטעם חב"ד בפנסילבניה, בזמן היותו יועץ במקום.

לדברי התביעה, הרב קיים מגע מיני עם הקטינה ואף האריך את השהות עימה בחצי שעה נוספת. לאחר מכן, הוא גם התכתב איתה בטלפון במטרה לארגן בינהם מפגש חוזר, מה שסייע למשטרה לאתר אותו ולאסוף ראיות כנגדו.

כאשר נעצר, טען גודמן כי נפגש עם הקטינה למטרת עיסוי בלבד, "לא עשיתי שום דבר פסול, היא נראתה צעירה ואני מקווה שהיא בסדר".

לאורך תקופת משפטו הוא שהה באזור ביתו והעביר שיעורי תורה כאשר לגופו מוצמד אזיקון אלקטרוני לטובת מעקב אחריו.

YOU MIGHT ALSO LIKE