חשד של דיילת הוביל לפינוי לילי בשדה התעופה בניוארק
מסיבה שעדיין לא התבררה, שני גברים העלו את חשדה של דיילת ב"אלסקן איירליינס" עד כדי כך שהיא הרגישה צורך בהפעלת אזעקה. מאות נוסעים מילאו את רחבת המטוסים בזמן ששוטרים עם רובי סער סרקו את הטרמינל. בסופו של דבר שני הגברים ה"חשודים" אותרו ושוחררו לביתם, עיכובים קלים נרשמו בטיסות

בהלה גדולה נרשמה אמש (שני) בשדה התעופה הבינלאומי בניוארק שבצפון ניו ג'רזי, וזאת לאחר שדיילת הבחינה בשני גברים שלדעתה נראו חשודים, וכתגובה לכך היא הפעילה אזעקה שהובילה לפינוי המוני של הנוסעים.

זירת האירוע, אמש בנמה"ת ניוארק (צילום: טוויטר)

על פי רשות הנמלי של ניו יורק וניו ג'רזי (PANYNJ), האירוע התרחש בסביבות השעה 8:30 בלילה (שעון מקומי) בסמוך לשער 30 בטרמינל A, והדיילת המעורבת בתקרית מועסקת בחברת התעופה "אלסקן איירליינס". "כאשר שני הגברים ברחו מהמקום, העובדת חשדה בהם והפעילה את האזעקה. 150-200 נוסעים פינו את עצמם מהמקום", סיפר סטיב קולמן, דובר PANYNJ.

הנוסעים המבוהלים נטשו את המזוודות ואת שאר החפצים האישיים, לרבות מחשבים ניידים וסמארטפונים, וברחו לכיוון המטוסים. במקביל, שוטרים נכנסו אל המקום כשהם חמושים ברובי סער. על פי קולמן, שני הגברים ה"חשודים" זוהו ועברו תשאול ע"י משטרת רשות הנמלים. בסופו של דבר הוחלט לשחרר אותם ולא להעמידם לדין. עדיין לא ברור מה בדיוק התרחש בשער 30 ומדוע הדיילת סברה כי שני הגברים מאיימים עליה, על הנוסעים או על כל דבר אחר. בנוסף, לא נמסרו פרטים אישיים בנוגע לזהות שני הגברים.

נמה"ת ניוארק בימי שגרה (צילום: ויקיקומונס)

נוסעים רבים פנו לרשתות החברתיות וסיפר על החוויה הלא נעימה שעברו: "תארו לכם שאתם עומדים בשרוול בשדה, לקראת טיסה לצד השני של ארה"ב, כאשר דיילת מתחילה לצעוק 'תתפנו'", כתבה גולשת בשם ארין בטוויטר.

בעקבות התקרית, כל הנוסעים נאלצו לעבור את הבידוק הביטחוני בשנית, דבר שגרם לעיכוב במספר טיסות, בעיקר טיסות "רד-איי" לחוף המערבי.

YOU MIGHT ALSO LIKE