בעולם הבייסבול מתקשים להאמין: טיילר סקאגס מת ממנת יתר של סמים
הפיצ'ר המצליח של הלוס אנג'לס אנג'לס נמצא מת בחדרו בטקסס, שם שהה עם הקבוצה לקראת משחק. השבוע פורסמו ממצאי נתיחת הגופה, ומהם עולה כי שילוב קטלני של פנטניל ואוקסיקודון נמצא בדמו

שחקן הבייסבול טיילר סקאגס, שנמצא ללא רוח חיים בחדר המלון של קבוצתו בטקסס בתחילת חודש יולי, נפטר כתוצאה משילוב קטלני של אלכוהול ואופיאודים, כך חשפו הרשויות בדאלאס.

משחקי הבייסבול ביום מותו של סקאגס נפתחו בדקת דומייה (צילום: Getty Images)

"הנפטר נחנק למוות כאשר הקיא כשהוא מחוסר הכרה לאחר שצרך פנטניל ואוקסיקודון", הסביר ד"ר מארק קראוזה, סגן חוקר מקרי המוות של מחוז טארנט. עוד הסביר קראוזה כי סיבת המוות הרשמית נקבעה כתאונה.

משפחתו פרסמה הודעה בעקבות הממצאים: "מה שנכתב בדו"ח לא תואם את האופי של מי שעבד כל כך קשה כדי להפוך לשחקן בייסבול מקצועי, ומי שהיה לו עתיד מבטיח בספורט שהוא מאוד אהב".

בני המשפחה אף רמזו כי מישהו מהקבוצה שבה שיחק סקאגס היה מעורב בהשגת הסמים: "נדהמנו לגלות כי שעובד של הלוס אנג'לס איינג'לס עלול להיות מעורב. לא ננוח עד שנלמד כיצד הסמים הגיעו לטיילר".

שחקן הבייסבול טיילר סקאגס, שמת בטקסס בתחילת חודש יולי (צילום: Getty Images)

סקאגס בן ה-27 נמצא ללא רוח חיים בחדרו בלון "הילטון" בפרבר של דאלאס, לשם הגיע עם קבוצתו. כאשר לא התייצב לאימון, אנשי הקבוצה חיפשו אחריו ומצאו אותו ללא דופק בחדרו. הפרשה היכתה גלים, שכן סקאגס לא סבל מבעיות בריאותיות כלשהן.

קבוצתו פרסמה אתמול הודעה ובה נכתב: "טיילר תמיד יהיה חלק בלתי נפרד ממשפחת האיינג'לס".

מאמן הקבוצה, בילי אפלר, התייחס לממצאים ואמר: "קשה לי לתאר את שעובר עלינו כקבוצה בחודשים האחרונים. אנחנו מתגעגעים אליו בכל יום, ומתפללים עבורו ועבור בני משפחתו", הוא אמר.

סקאגס, יליד שכונת וודלנד הילס בלוס אנג'לס, הותיר אחריו אישה בשם קרלי, שאיתה התחתן בחודש דצמבר האחרון.

YOU MIGHT ALSO LIKE