משרד החינוך בקליפורניה מציג: תעודת זהות עם מספר של מוקד למניעת התאבדות
בשנה שעברה אושרה הצעת החוק במסגרתה יופיע מספר הטלפון של המוקד הארצי למניעת התאבדות על גבי תעודות הזהות של תלמידי חטיבות הביניים והתיכונים במדינת הזהב. אב שאיבד את בתו: "מקווה שזה ימנע ממשפחות אחרות לעבור את שעברתי"

חודש אוגוסט כבר כאן, ומיליוני תלמידי תיכון וחטיבת ביניים ברחבי קליפורניה כבר התחילו (או מתחילים בקרוב) את שנת הלימודים החדשה. מעבר למורים חדשים, חברים חדשים (ולפעמים גם בית ספר חדש), השנה יתווסף פיצ'ר חדש לתעודות הזהות שיחולקו ע"י מוסדות הלימוד: מספר טלפון של המוקד הארצי למניעת התאבדות.

תעודות הזהות החדשות של התלמידים בקליפורניה (צילום: Getty Images)

חוק חדש שחל בחודש יולי האחרון מחייב את בתי הספר בקליפורניה להדפיס את מספר הטלפון של המוקד ("National Suicide Prevention Lifeline") על גבי תעודות של תלמידי כיתות ז' עד י"ב. החוק אף מחייב להדפיס מידע על מוקד ההודעות ("Crisis Text Line") כאמצעי בעת מצוקה קשה.

"אני חושב שזה נהדר", אמר ריי מורגן, שבתו מתחילה את שנתה הראשונה בתיכון בסן פרנסיסקו. "לתת לכל אדם אפשרות להתקשר למישהו זה דבר טוב, אפילו רק המחשבה שיש מישהו זמין עבור אותו אדם יכולה לסייע", הוא הסביר.

כזכור, בתחילת חודש יולי דיווחנו על כך ששיעור ההתאבדות זינק ב-33% בעשרים השנים האחרונות, כך על פי מידע רשמי שפורסם ע"י המרכזים לבקרת מחלות ומניעתן (CDC).

אחד התומכים הגדולים בחוק הוא דיויד מות', תושב העיר פאלם ספרינגס, שבתו התאבדה בשנת 2015: "אני מקווה שזה יעודד אנשים לדבר באופן גלוי על התאבדות ועל בעיות נפשיות. זו גם דרך עבורי לכבד את זכרונה של מדלין ולשבור את הסטיגמות סביב הנושאים כדי לוודא שאף משפחה לא תעבור את מה שמשפחתי עברה", הוא אמר בשנה שעברה, לאחר שהמושל דאז, ג'רי בראון, חתם על הצעת החוק.

YOU MIGHT ALSO LIKE