הבילוי שהפך לסיוט: צעירה נכלאה ונאנסה ע"י נהג "ליפט"
בת 25 מאזור סן פרנסיסקו ביקשה לבלות עם חבריה בבר מקומי, ומכיוון ששתתה, היא הזמינה נסיעה באמצעות "ליפט". במהלך הנסיעה היא איבדה את ההכרה וגילתה שהנהג הסיע אותה לביתו - מרחק של כ-100 מייל - ותקף אותה מינית. הנהג נעצר והוצא משירות הנסיעות, כתב אישום חמור הוגש נגדו

נהג שעבד בשירות חברת הנסיעות השיתופיות "ליפט" באזור מפרץ סן פרנסיסקו נעצר במהלך סוף השבוע לאחר שתקף מינית נוסעת שהייתה שיכורה.

החשוד באונס, טונייה קולוקולו (צילום: משטרת סן ברונו / Shutterstock)

הנהג, טונייה קולוקולו בן ה-46, מואשם באונס ובכליאת שווא בעקבות האירוע, כך על פי סגן ריאן יוהאנסן ממשטרה סן ברונו (דרומית לסן פרנסיסקו).

על פי החשד, קולוקולו אסף את הנוסעת - אישה כבת 25 - מבר בסן מטאו בשעות הבוקר המוקדמות של יום שבת. לאחר שהבחין שהיא שתתה לשוכרה ושהיא בהכרה מעורפלת, הנהג סטה מדרכו והחל לנסוע לכיוון ביתו בעיר טרייסי, מרחק של כ-100 מייל (כ-160 ק"מ) מהביתה של האישה.

"כאשר השניים הגיעו לביתו של קולוקולו, הוא ביצע את זממו באישה", אמר יוהאנסן, והסביר כי קיים חשד שישנם קורבנות נוספים שהותקפו מינית ע"י הנהג.

מחברת ליפט נמסר כי "בטיחות הנוסעים נמצאת בראש סדר העדיפויות שלנו. מה שמתואר באירוע הוא מזעזע ומפחיד, והנהג הוצא משירות פעיל בחברה", כלשון ההודעה.

YOU MIGHT ALSO LIKE