פארק שעשועים חדש לאולפני יוניברסל
למרות ההודעה הנרגשת בנוגע לפתיחת פארק נוסף, פרטים רבים עדיין חסרים בנוגע לתוכניות, לרבות מועד הפתיחה ועלות ההקמה. מה שכן ידוע הוא שהפארק החדש יביא להעסקתם 14 אלף איש בשכר של 15 דולר לשעה, קרוב לכפול מהנדרש בחוק

גודלו של אתר הנופש יוניברסל אורלנדו (Universal Studios Orlando) יוכפל כאשר פארק שעשועים נוסף - רביעי במספר - יפתח, אך פרטים רבים כגון מועד הפתיחה ועלות בניית הפרויקט לא נחשפו בשלב זה.

כך יראה הפארק, שיזכה לשם "Epic Universe" (צילום: אתר הנופש יוניברסל אורלנדו)

לפני כשבוע נערכה מסיבת עיתונאים בנוכחות מושל פלורידה, רון דה-סנטיס, מנכ"ל יוניברסל, טום וויליאמס ומנכ"ל קומקאסט, בריאן רוברטס. כאשר נשאל מדוע הפרויקט עטוף בסודיות, ויליאמס השיב כי הדבר נעשה בשל "לחץ תחרותי בענף":

"אנחנו מודעים לכך שהתחרות קשה בשוק באורלנדו. אנחנו נלחמים על הזמן של המבקרים ומנסים למשוך אותם להגיע לפארק שלנו. אין לנו כל כוונה לחשוף את הדרכים בהן נעשה את זה", הוא אמר.

הפארק ייבנה בסמוך לפארקים הקיימים, אך מסגרת הזמנים לא ידועה בשלב זה (צילום: אתר הנופש יוניברסל אורלנדו)

ההכרזה על הפארק הנוסף היא הפרק האחרון בקרב שמתנהל כבר שנים ארוכות בין דיסני ליוניברסל באורלנדו - בירת הפארקי שעשועים של ארצות הברית. למרות העובדה שמעט מאוד פרטים ידועים בשלב זה, ביוניברסל מבטיחים שהפארק החדש יהיה "אפי" - דבר שמסביר את ההחלטה לקרוא לשם "Epic Universe".

"בפעם האחרונה שבדקתי, היקום גדול יותר מהעולם", אמר ויליאמס כשהוא כמובן מתייחס לשם הפארק של דיסני - דיסניוורלד.

מה שכן ידוע כרגע הוא היכן ימוקם הפארק החדש: לאחרונה רכשה יוניברסל שטח של כ-750 אקר (כ-3 קמ"ר) הסמוך לאתר הנופש יוניברסל אורלנדו (ובו שני פארקי שעשועים, "אולפני יוניברסל פלורידה" ו-"איי ההרפתקאות").

כיום החברה מעסיקה כ-25 אלף עובדים באזור העיר אורלנדו, והפארק החדש יביא להעסקתם של 14 אלף נוספים. על פי הנהלת אתר הנופש, השכר השעתי ההתחלתי של העובדים החדשים יעמוד על 15 דולר. לשם השוואה, שכר המינימום בפלורידה עודכן לאחרונה בתחילת השנה ועומד על 8.46 דולר לשעה.

מושל פלורידה דה-סנטיס בעת ההכרזה על הפארק. מאחוריו עומדים (מימין לשמאל) מנכ"ל קומקאסט, בריאן רוברטס, ראש המחוז ג'רי דמינגס, ומנכ"ל יוניברסל טום וויליאמס (צילום: AP)

חברת קומקאסט הפכה לבעלים של פארק השעשועים כאשר רכשה את NBCUniversal לפני קרוב לעשור. מאז, קומקאסט השקיעה יותר כסף בפארקי השעשועים ברחבי העולם (פלורידה, קליפורניה, יפן, סינגפור) מאשר כל חטיבה אחרת שלה.

YOU MIGHT ALSO LIKE