"השאלות שלו הפכו לאישיות": נהג אובר העניק לעצמו טיפ של 100 דולר
אישה מניו ג'רזי שלא מרבה לנסוע באובר נאלצה לעשות שימוש בשירות כאשר שבה מחופשה, דבר שמסביר מדוע לא היססה להעביר את הטלפון לנהג אחרי שהוא ביקש "לבצע התאמה במסלול". רק בהמשך הבינה שהוא לקח על עצמו לרשום טיפ יפה ולדרג 5 כוכבים

אישה תושבת ניו ג'רזי שנסעה באובר טוענת שנהג שירות הנסיעות השיתופיות השתמש בטלפון הנייד שלה כדי להעניק לעצמו דירוג של 5 כוכבים וטיפ בסך 100 דולר.

אילוסטרציה (צילום: Getty Images)

דונה וילסון סיפרה בציוץ שהעלתה לחשבון הטוויטר שלה כי היא עלתה על נסיעת האובר בשבוע שעבר כאשר הנהג טעה בדרך. לדבריה, הוא ביקש להביט בטלפון שלה כדי "לבצע התאמה במסלול" באפליקציה של אובר, והיא הסכימה ונתנה לו את הטלפון.

לאחר הנסיעה, כאשר וילסון פתחה את האפליקציה כדי לדרג את הנהג וכדי להוסיף לו טיפ, היא נדהמה לגלות שהדבר כבר נעשה וסכום של 100 דולר התווסף לסכום הנסיעה, כ-54 דולר.

בשיחה עם התקשורת המקומית בניו ג'רזי, וילסון סיפרה כי היא ובעלה שבו מחופשה ונסעו משדה התעופה של פילדלפיה אל ביתם בעיירה וילינגבורו. וילסון אמרה שהנהג "היה דברן לא קטן", ושבשלב מסוים הוא החל לשאול את בני הזוג בנוגע לעלות החופשה ובמה הם עסקו. "השאלות הפכו לקצת יותר מדי אישיות לטעמי", שיחזרה וילסון.

אחד מציוציה של וילסון בעקבות הפרשה (צילום: טוויטר)

בעת הנסיעה, הנהג בחר לנסוע בדרך אחרת ממה שצוין באפליקציה של וילסון, והיא טוענת שהוא פספס את היציאה שלו מהכביש הראשי. כאשר הם הגיעו לביתם של בני הזוג, הוא ביקש להביט באפליקציה שלה כדי לראות כיצד היא רשמה את שינוי המסלול.

וילסון, שאינה מרבה להשתמש באפליקציית הנסיעות השיתופיות, הסכימה ונתנה לו את הטלפון: "הוא עשה משהו זריז, החזיר לי את הטלפון, הודה לי ועזב", היא שיחזרה. רק בהמשך היום היא הבינה שהנהג בעצם דירג את עצמו ונתן לעצמו טיפ גדול: "הוא שם חמישה כוכבים ונתן טיפ של 100 דולר. ברור שזעמתי", היא אמרה.

כאשר היא לא הצליחה ליצור קשר עם אובר באמצעות הטלפון, היא נאלצה לפנות לטוויטר כדי לספר על החוויה השלילית. באחד הציוצים היא כתבה שטוויטר הציעה לה שובר בסך 100 דולר לנסיעות באפליקציה, אך היא דורשת לקבל את כספה בחזרה מכיוון שהיא "בקושי משתמשת באובר".

"צוות התמיכה שלכם סגר את התיק מבלי לשמוע את דעתי. תודה, אבל אתם יכולים לקחת את השובר בחזרה", היא כתבה. רשת אן. בי. סי. פרסמה במהלך סוף השבוע כי אובר פנתה לווילסון וכספה הוחזר. בנוסף, הנהג שמעורב בתקרית ושזהותו לא פורסמה - הוסר מהאפליקציה.

YOU MIGHT ALSO LIKE