ואלי לוס אנג'לס: אירוע ירי קטלני באוטובוס, החשוד נעצר בתום מצוד ממושך
בשעות הצהריים דווח על ירי שהתרחש בתוך אוטובוס שנסע בסמוך לשד' ויקטורי בוואן-נייס. ככל הנראה ההרוג הוא הנפגע היחיד, המשטרה שלחה עשרות ניידות לאזור ע"מ למצוא את החשוד, שנצפה בורח לכיוון מזרח. כעבור מספר שעות המשטרה הודיעה כי לכדה את החשוד

עדכון: בשעה 3:00 בצהריים הודיעה משטרת לוס אנג'לס כי עצרה את החשוד, גרי סרגוסה. עוד חשפה המשטרה כי סרגוסה נחשד בקשר לארבעה מקרי רצח: אביו ואחיו בדירתם בקנוגה פארק, אישה בתחנת דלק בנורת' הוליווד והקורבן שנפגע באירוע באוטובוס. סרגוסה ככל הנראה נפצע בעת המעצר, שכן הוא פונה באמבולנס לביה"ח.

קודם לכן דווח כי בן אדם אחד נהרג במהלך אירוע ירי שהתרחש בתוך אוטובוס בשכונת ואן-נייס, והמשטרה ביצעה סריקות נרחבות אחר החשוד.

זירת האירוע בוואן-נייס (צילום: איי. בי. סי. 7)

תחילת האירוע בסמוך לשעה 12:50, אז בוצע הירי באוטובוס בסמוך לצומת השדרות ודלי ו-ויקטורי, כך על פי דרייק מדסון ממשטרת לוס אנג'לס. ריק ג'אגר, דובר מערך התחבורה הציבורית בעיר, הוסיף כי היריות נשמעו בעת שנוסעים ירדו מהאוטובוס.

הקורבן הוא ככל הנראה הנפגע היחיד באירוע, והוא ישב בחלקו הקדמי של האוטובוס. עם זאת, כרגע לא ברורות נסיבות האירוע, ופרטים נוספים כגון שמו של הקורבן לא פורסמו. עם הדיווח הראשוני אודות האירוע, עשרות ניידות הוזעקו למקום והן סרקו את כל הכבישים לאחר שעדי ראייה סיפרו שהחשוד ברח לכיוון מזרח. תושבי האזור התבקשו להסתגר בבתים.

במשטרה לא יודעים לומר אם מדובר באותו חשוד שעומד מאחורי רציחתם של שלושה בני אדם וניסיון לשדוד בנק מוקדם יותר היום, אך בהמשך היום עדכנו שאכן מדובר בחשוד בארבעה מקרי רצח שאירעו במהלך 12 שעות ביום חמישי.

סרגוסה בעת מעצרו (צילום: קיי. טי. אל. איי.)

YOU MIGHT ALSO LIKE