בעקבות קרקועי מטוסי ה-MAX: סאות'ווסט איירליינס נוטשת את נמל התעופה ניוארק
חברת הלואו קוסט הפעילה כ-20 טיסות יומיות לנמל התעופה הסואן, אך קרקוע מטוסי ה-MAX הוביל לבעיות בלוח הזמנים, ובסופו של דבר הוחלט "לייעל את השירות". נוסעים אשר רכשו כרטיסים יוכלו להמירם לטיסות אל נמה"ת לה גווארדיה, החברה תנסה שלא לפטר אף עובד

סאות'ווסט איירליינס הודיעה הבוקר (חמישי) כי היא תיאלץ להפסיק את פעילותה בנמל התעופה הבינלאומי בניוארק, וזאת על רקע הקרקוע המתמשך של מטוסי הבואינג 737MAX.

מטוסי בואינג 737MAX של סאות'ווסט שקורקעו (צילום: Getty Images)

חברת הלואו קוסט ציינה כי"עיכובים מתמשכים" בתהליך ההכשרה מחדש של המטוס הם שהובילו להחלטה להפסיק לטוס לנמל התעופה בצפון ניו ג'רזי החל מה-3 בנובמבר. "זוהי החלטה פיננסית ועלינו לייעל את השירות", מסרו בחברה.

כ-46 מיליון נוסעים עברו בנמה"ת ניוארק במהלך שנת 2018, כמות שמציבה את הנמל במקום ה-12 בדירוג נמלי התעופה העמוסים בארה"ב.

כל 125 עובדי החברה שמוצבים בניוארק יקבלו הזדמנות לקבל תפקיד דומה בנמל תעופה אחר, כך שהחברה מקווה שהיא לא תיאלץ לפטר עובדים בעקבות המהלך. בנוסף, נוסעים אשר רכשו כרטיסי טיסה לנמל יקבלו אפשרות להחליף את הכרטיס לאחד נמלי התעופה הקרובים, ככל הנראה נמה"ת לה גווארדיה.

עד כה, החברה הפעילה מניוארק כ-20 טיסות יומיות ל-10 יעדים, לרבות פיניקס, אוסטין ושיקגו. ההודעה על הכוונה לצאת מניוארק מגיעה במקביל להודעה על כך שהחברה הוציאה את מטוסי ה-737MAX מלוח הטיסות עד ה-5 בינואר, וזאת למרות שראשי בואינג טוענים שהמטוס הבעייתי ישוב לשחקים עוד השנה.

YOU MIGHT ALSO LIKE