מרכז לנוירולוגיה פדיאטרית יוקם בבית חולים בלוס אנג'לס בזכות תרומה אנונימית
התורם נפגש עם הנהלת המוסד הרפואי ושאל למה הם זקוקים. כאשר הציגו בפניו את תוכניות הבנייה של המרכז, הוא שמח להעביר את הסכום. "תרומה אדירה זו תסייע לכולם, לא רק לרופאים ולמומחים אחרים", אמרו בבית החולים

בית החולים לילדים בלוס אנג'לס ("Children's Hospital Los Angeles") יוכל לעזור להרבה מאוד ילדים להתגבר על המחלות שלהם, וזאת הודות לתרומה אנונימית בסך 25 מיליון דולר שהתקבלה בשבוע שעבר.

הקמת מרכז לנוירולוגיה פדיאטרית תהיה גולת הכותרת של התרומה המכובדת (צילום: Children's Hospital Los Angeles)

על פי פול ויוויאנו, נשיא ומנכ"ל בית החולים, מדובר באחת התרומות הגדולות ביותר מאז הוקם המוסד הרפואי: "תרומה משנה חיים זו מגיעה בדיוק בתקופה שבה הביקוש לשירותנו גדל, בייחוד בקרב האוכלוסיות העניות יותר בדרום קליפורניה", הוא אמר.

לפחות חלק מהסכום יועבר לטובת הקמת מרכז נוירולוגיה פדיאטרית. ויוויאנו סיפר לרשת סי. אן. אן. כי בשנים האחרונות נרשמה עלייה עצומה בביקוש למרכז מסוג זה, והוא מקווה שהוא ייפתח עד תחילת השנה הבאה. עד שנת 2022, המרכז הנוירולוגי יוכל לטפל ב-31 אלף מטופלים מדי שנה.

מעבר להקמת המרכז, כספי התרומה ישמשו לשדרוג המחלקה הרדיולוגית באמצעות רכישת מכשירים חדשים ושיפור תנאי האשפוז במחלקה. 

"אנחנו רוצים לכבד את התורם, שביקש להישאר אנונימי. לכן אנחנו לא נפרסם כל מידע אישי לגביו. אני כן יכול לומר שאותו תורם הגיע לבית החולים לילדים ושאל אותנו מה אנחנו צריכים. כאשר הוצגו בפניו מספר פרויקטים, ביניהם המרכז לנוירולוגיה פדיאטרית, הוא שמח שכספו יסייע להשלים אותם", הסביר ויוויאנו.

"תרומה אדירה זו תסייע לכולם, לא רק לרופאים ולמומחים אחרים. היא תסייע להרחיב את יכולת בית החולים להתמודד עם המחלות הקשות ביותר שניצבות בפני ילדים ברחבי ארצות הברית", סיכם מנהל בית החולים.

YOU MIGHT ALSO LIKE