התנגש בבנק, התבצר ברכב ואיים להתאבד: מרדף לילי יוצא דופן בוואלי לוס אנג'לס
דקות ספורות לאחר חצות, המשטרה ניסתה לעצור חשוד בגין עבירת תנועה. הוא שלף חפץ הדומה לאקדח ופתח במנוסה. רק כעבור כשעה ולאחר שמכוניתו ניזוקה מדוקרנים, החשוד התבצר בתוך כלי הרכב בתוך הבנק בוודלנד הילס ואיים לפוצץ את עצמו בעזרת מיכל דלק נייד

מרדף יוצא דופן התנהל במהלך הלילה בוואלי לוס אנג'לס לאחר שנהג כיוון חפץ הדומה לאקדח לעבר שוטר ואז פתח במנוסה. כעבור כשעה מכוניתו של החשוד התרסקה אל תוך בנק בוודלנד הילס, שם הוא התבצר במשך שעות ארוכות ואיים לפוצץ את עצמו.

זירת האירוע, אמש בוודלנד הילס (צילום: איי. בי. סי. 7)

האירוע המשונה החל זמן קצר לאחר חצות הלילה כאשר שוטר הורה למכונית מסוג SUV של ב.מ.וו. לעצור בצדי שד' ונטורה בשכונת ואן-נייס, כך על פי מייגן אגילר מחטיבת התעבורה במשטרת לוס אנג'לס. נהג ה-SUV סירב לעצור ושלף חפץ הדומה לאקדח. כאשר הניידת החלה לרדוף אחריו, החשוד עלה על שני כבישים מהירים (101 ו-134) ואז נסע לאורך שד' ואן נייס.

עדי ראייה סיפרו שהנהג נסע בצורה פרועה ברחובות הוואלי, ובמהרה כעשר ניידות נוספות הצטרפו למרדף. על פי אגילר, הנהג כיוון את החפץ הדומה לאקדח אל עבר השוטרים, אך נכון לשעות הבוקר של יום שלישי, טרם נמסר אם מדובר באקדח אמיתי.

החשוד מתבצר בתוך המכונית לאחר שזו התנגשה בבנק (צילום: קיי. טי. אל. איי.)

המרדף נמשך קרוב לשעה עד שהשוטרים הצליחו לעצור את המכונית בעזרת מחסום דוקרנים בצומת השדרות ונטורה וסרניה בשכונת וודלנד הילס. ברוב המקרים הללו, האירוע מסתיים כאשר הנהג עוצר, אולם במקרה זה החשוד התבצר במכונית במשך קרוב לארבעה שעות. על פי המשטרה, הוא איים לפוצץ את המכונית בעזרת מיכל דלק נייד.

רק לאחר שבני משפחתו של החשוד הגיעו למקום, הוא הסכים למסור את עצמו למשטרה. הוא נלקח לבית החולים כדי לטפל במספר חתכים שספג במהלך המרדף, ומיד לאחר מכן הועבר לבית המעצר של המחוז. לא היו נפגעים נוספים באירוע, אך נזק הוסב למספר מכוניות שנפגעו במהלך המרדף.

גרירת מכוניתו של החשוד, הבוקר בוודלנד הילס (צילום: קיי. טי. אל. איי.)

בסביבות השעה 8:00 בבוקר נגררה מכוניתו של החשוד מהמקום והמשטרה הכריזה על סוף האירוע. בשלב זה, לא פורסמו נתונים מזהים כלשהם על החשוד, לרבות שמו.

YOU MIGHT ALSO LIKE