לוס אנג'לס: דורסת ניצול השואה נשלחה להסתכלות פסיכיאטרית
מכוניתה של החשודה בת ה-68 נמצאה בסמוך לשדה התעופה בבורבנק, ועל פי החשד היא גרה בטנדר ביחד עם שלושת כלביה. היא תיבחן ע"י צוות פסיכיאטרי שיקבע אם היא תועמד לדין, ואם זה יקרה היא עלולה להישלח ל-11 שנות מאסר. צווי מעצר הוצאו נגדה בעבר בגין עבירות אלימות

ג'ויס ברנן מקיני בת ה-68, האישה שנעצרה בשבוע שעבר בחשד שדרסה למוות את גנאדי בולוצקי בן ה-91, נשלחה להסתכלות פסיכיאטרית שתקבע אם היא כשירה לעמוד לדין בגין תאונת הפגע וברח הקטלנית.

גנאדי בולוצקי ז"ל על רקע תיעוד הדריסה (צילום: מש' בולוצקי / משטרת לוס אנג'לס)

ההליך המשפטי כנגד מקיני הופסק עד שתתבצע ההסתכלות בהמשך החודש, כך נמסר ביום שישי מפול איקנס ממשרד התובע של מחוז לוס אנג'לס.

כזכור, מקיני נעצרה והואשמה בביצוע תאונת פגע וברח, הריגה, נהיגה רשלנית ותקיפה באמצעות נשק קטלני לאחר שפגעה בבולוצקי, ניצול שואה שהגיע לארצות הברית לאחר שגר ברוסיה בתום מלחמת העולם השניה.

המכונית של מקיני נמצאה בסמוך לשדה התעופה בבורבנק (צילום: אן. בי. סי. 4)

אם היא תועמד לדין ותמצא אשמה, מקיני עלולה להישלח לתקופת מאסר של 11 שנים. כזכור, התאונה הקשה אירעה בשעות הבוקר המוקדמות של יום שני, ה-17 ביוני, בסמוך לצומת השדרות וילקנסון ומגנוליה בשכונת ואלי וילג'. 

בולוצקי טייל באזור עם כלבו וחצה את הכביש במעבר חצייה כאשר טנדר שדהר במהירות גבוהה פגע בו בעוצמה. בתיעוד שפורסם ניתן לראות את הטנדר עוצר לרגע ואז נמלט מהזירה.

בולוצקי, שרק שבועיים קודם לכן חגג את יום הולדתו ה-91, הובא לבית החולים, שם הרופאים נאלצו לקבוע את מותו. מקיני נעצר בשבוע שעבר לאחר שטנדר שעונה לתיאור של הרכב הפוגע נמצא בסמוך לנמל התעופה בבורבנק.

על פי המשטרה, מקיני גרה בתוך הטנדר עם שלושת כלביה. לאחר מעצרה התברר כי קייםים נגדה מספר צווי מעצר בגין תקיפה והטרדה ציבורית.

YOU MIGHT ALSO LIKE