לפחות 20 פצועים בעקבות פיצוץ צינור גז במרכז קניות בפלורידה
בשעות הבוקר הדווח על פיצוץ במרכז קניות בעיר פלנטיישן, וכוחות הכיבוי והצלה שהוזעקו למקום פינו את הפצועים לבתי החולים, ביניהם שניים במצב קשה. האזור כולו נותר סגור בשל החשש להמשך דליפת גז, המשטרה ביקשה מהציבור שלא להתקרב

לפחות 20 בני אדם נפגעו, ביניהם שניים באורח קשה, לאחר שצינור גז ככל הנראה התפוצץ במרכז קניות בעיר פלנטיישן (Plantation) הממוקמת מערבית לעיר פורט לודרדייל.

זירת האירוע מחוץ לחדר כושר במרכז הקניות (צילום: איי. בי. סי. 10)

צוותי הכיבוי והצלה סורקים בהריסות על מנת לאתר פצועים נוספים, אך בשלב זה נראה שכל הנפגעים הועברו לבית החולים לקבלת טיפול, כך על פי ג'ואל גורדון, מפקד מכבי האש בפלנטיישן.

מטה מכבי האש היה זה שדיווח שמדובר בפיצוץ צינור גז, אולם בהמשך נודע שהרשויות לא קיבלו אישור רשמי על כך. "צינור גז נפגע והיה הייתה דליפקה בעת ההגעה למקום, אך הצלחנו לעצור אותה", סיפר גורדון. עוד אמר כי "אנחנו לא יכולים לאשר שהאירוע נבע מפיצוץ צינור גז, אך זה ככל הנראה מה שקרה".

לא ברור אם מרכז הקניות היה פתוח בעת הפיצוץ, אך חדר הכושר "LA Fitness" כן היה פתוח והיו בו עשרות בני אדם בעת הפיצוץ. המשטרה המקומית פנתה לרשת טוויטר וביקשה מהציבור הרחב שלא להתקרב לאזור: "כל החנויות ובתי העסק באזור הקניות סגורים עד להודעה חדשה. נאשר להגיע למקום אך ורק כאשר נדע שזה בטוח ולא נשקפת סכנה".

YOU MIGHT ALSO LIKE