פלורידה: צעירה התנקמה בבן זוגה והשאירה טיפ ענק בכרטיס האשראי שלו
סרינה וולף בת ה-24 קיבלה חשבון בסך 55 דולר במסעדה והחליטה להשאיר טיפ בגובה 5,000 דולר כאשר היא עושה שימוש בכרטיס האשראי של בן הזוג. לטענתו, היא החליטה להתנקם בו לאחר שהוא סירב לרכוש לה כרטיס טיסה לניו יורק. וולף מכחישה את המיוחס

צעירה תושבת פלורידה ביקשה להתנקם בבן זוגה ע"י כך שהשאירה טיפ למלצרית בגובה 5,000 דולר מכרטיס האשראי שלו, כך על פי הרשויות במחוז פינלס.

ג

סרינה וולף בת ה-24 חייבה את מלוא החשבון ואת הטיפ על כרטיסו של בן זוגה לאחר שסעדה במסעדת Clear Sky Cafe, מקום פופולארי בקרב המקומיים והתיירים. בן הזוג של וולף פנה למשטרה וסיפר שהיא ניסתה להתנקם בו לאחר שלא הסכים לרכוש בעבורה כרטיס טיסה לניו יורק. 

וולף הזמינה אוכל בסך 55 דולר, אך בחרה להוסיף את התשר הגדול - כעת עולה השאלה, האם המלצרית תיאלץ להחזיר את הכסף, שכן המסעדה כבר העבירה לה את הסכום. "זה די קטנוני מצדה של הלקוחה, אבל אני מבינה איך זה יכול לקרות. אני חושב שהמלצרית צריכה להחזיר את הכסף", אמרה סוניה לואיס, תיירת שאכלה במקום יום לאחר האירוע.

מאידך, יש הטוענים שהמלצרית צריכה לקבל את מלוא הסכום: "זה לא אשמתה, הכסף צריך להישאר אצלה", אמר לקוח אחר, שביקש להישאר בעילום שם. לקוח נוסף אמר שלדעתו "היא לא צריכה לקבל את הכסף כי הוא הגיע ממקום לא ישר".

באופן רשמי, וולף הואשמה בגניבה אך היא הכחישה את המיוחס לה.

YOU MIGHT ALSO LIKE