אסון במהלך החופשה: בת 21 מדרום קליפורניה הותקפה ע"י כרישים ונהרגה
משפחתה של ג'ורדן בת ה-21 הבחינה בשלושת הכרישים מתקרבים אליה, אך היא הייתה בעיצומה של צלילה ולא שמעה את זעקותיהם. הצעירה, שלמדה באוניברסיטה בלוס אנג'לס, פונתה לבית החולים, שם הרופאים נאלצו לקבוע את מותה. אביה: "כבר מתגעגעים אליה"

ג'ורדן לינדסי בת ה-21, תושבת העיר טורנס שבמחוז לוס אנג'לס, נהרגה אתמול לאחר שהותקפה ע"י כרישים בזמן שצללה במים במהלך חופשה משפחתית באיי בהאמה.

ג'ורדן הותקפה ע"י שלושה כרישים ונהרגה, על רקע תמונת האי רוז בו אירעה התקיפה (צילום: מש' לינדסי / AP)

האירוע הקשה התרחש אתמול בסמוך לשעה 2:00 בצהריים (שעון מקומי) בסמוך לאי רוז, הממוקם צפון-מזרחית לעיר נסאו, בירת מדינת האיים. לינדסי צללה במים כאשר הותקפה ע"י שלושה כרישים, והיא ספגה פגיעות קשות בגפיים, כך על פי פול רול, סגן מפקד המשטרה הממלכתית של איי בהאמה.

הוריה של לינסי הבחינו בכרישים מתקרבים וניסו להזהיר אותה, אך היא לא שמע את זעקותיהם. על פי משרד התיירות במדינה, היא פונתה במסוק לבית חולים באי הגדול במדינה, ניו פרובידנס, שם הרופאים נאלצו לקבוע את מותה. עוד נמסר ע"י משרד התיירות כי הזן הספציפי של כרישים שתקפו את לינדסי לא ידוע, אך בו בזמן פורסמה אזהרת רחצה באזור בו אירע האסון.

ג'ורדן לינדסי (צילום: מש' לינדסי)

"ג'ורדן הייתה רק בת 21, והיא הייתה בת נהדרת ובן אדם נפלא. אנחנו כבר מתגעגעים אליה", סיפר אביה, מייקל לינדסי, שסיפר שהיא למדה תקשורת באוניברסיטת לויולה מרימאונט בלוס אנג'לס.

משפחתה פתחה דף איסוף תרומות באתר GoFundMe, וזאת במטרה לסייע בעלויות הלוויתה והעברת הגופה מהקריביים בחזרה לדרום קליפורניה. "היה לה נפש עדין, היא מאוד אהבה חיות מכל הסוגים", נכתב בדף התרומות, שעד כה אסף כ-30 אלף דולר ממאות בני אדם ברחבי העולם.

חבריה וקרובי משפחתה של לינדסי סיפרו שמאוד אהבה חיות (צילום: מש' לינדסי)

"ג'ורד הייתה בת, אחות וחברה אהובה. אנחנו זקוקים לסיוע בהעברת גופתה מאיי בהאמה בחזרה לקליפורניה. כל סכום יסייע למשפחה בזמן קשה זה", נכתב בדף איסוף התרומות.

YOU MIGHT ALSO LIKE