קליפורניה: פעוט בן יומו נמצא בתוך פח אשפה לוהט
למרות החום הכבד ששרר אתמול, חייו של הפעוט ניצלו בזכות שכן עירני, ששמע את הבכי שלו. התינוק פונה לבית החולים במצב יציב, והאם שוחררה לבית הוריה

פעוט בן יומו חולץ מפח אשפה רותח בצפון קליפורניה אתמול (שלישי), בזמן שהטמפרטורות היו יותר ממאה מעלות. הרשויות הודיעו כי התינוק נמצא עטוף בשקית ניילון בסטוקטון, כחמישים מייל מדרום לסקרמנטו.

הפח בו אותר התינוק (צילום: באדיבות המשטרה)

טריי קופר, תושב האזור בן 51, שמע בכי בוקע מהפח והודיע למנהל מתחם הדירות, שקפץ לתוך הפח הגדול, חילץ את התינוק והתקשר למשטרה. לדברי קופר, הוא עבר במקום כאשר שמע משהו שנשמע בהתחלה כמו גור חתולים. כאשר הסתכל אל תוך הפח הגדול - הוא לא האמין למראה עיניו.

הפעוט נלקח לבית החולים כשהוא במצב יציב. לאחר גילוי הפעוט, המשטרה חיפשה את הוריו, ומצאו את אמו: קטינה בת 15 שהייתה באזור. היא פונתה גם כן לבית החולים, והיא צפויה לעמוד לדין באשמת הזנחה והתעללות בפעוט. בינתיים, היא שוחררה לבית הוריה.

לא ברור כמה זמן התינוק שהה בפח הגדול, והמשטרה מנהלת חקירה בנושא. החוק בקליפורניה מאפשר להשאיר ילדים בני עד 72 שעות בבתי חולים או בתחנות כיבוי באופן אנונימי ובלי חשש מהליכים פליליים - כל עוד אין שום סימן של התעללות או הזנחה. לאחר מכן ישנה "תקופת צינון" של 14 ימים במהלכם יכולים ההורים לדרוש את התינוק בחזרה.

הפעוט פונה לבית החולים במצב יציב (אילוסטרציה: Shutterstock)

בתוך כך, משטרת קנזס פתחה בחקירת מותו של תינוקת בת שלושה חודשים שהושארה במכונית חמה למשך כמה שעות בסוף השבוע. על פי הודעת המשטרה, אמה של הפעוטה התקשרה למוקד בשבת, אך זה היה מאוחר מדי: הילדה כבר לא נשמה ומתה במקום.

האם סיפרה כי היא חזרה ממסיבה לקראת לידה, ושכחה את התינוקת שלה במכונית בזמן שהיא נכנסה הביתה לנמנם. "היא אמרה שהיא הייתה מאוד עייפה", סיפר השריף של מחוז באטלר קלי הרצט, "היא הייתה ערה חלק גדול מהלילה הקודם. אני לא יודע למה, אבל היא הרגישה שהיא זקוקה למנוחה".

מותה של הפעוטה בא כשבוע לאחר שג'וסלין אייכלברגר בת 11 החודשים נהרגה בנסיבות דומות. כתבי אישום הוגשו נגד שני הוריה על סעיפי הריגה מדרגה שנייה.

YOU MIGHT ALSO LIKE