"לא ננוח עד שנגיע אליך": מצוד נרחב אחר החשוד שירה בשוטר בלוס אנג'לס
כמעט כל גופי אכיפת החוק בדרום קליפורניה מחפשים אחר הצעיר שתועד יורה בראשו של שוטר בסניף Jack in the Box במזרח העיר. לא ברור אם החשוד רצה לפגוע בשוטרים, שכן השוטר לא היה במדים ולא ענד סימני זיהוי של המשטרה. מצבו מוגדר כאנוש לאחר שהוכנס לניתוח בהול אמש

רשויות החוק בדרום קליפורניה ממשיכות לבצע סריקות אחר החשוד שירה אמש (שני) לעבר שוטר שלא היה בתפקיד ופגע בו בראשו. לשוטר ותק של 13 שנה בתפקיד, והוא המתין לארוחה שהזמין במסעדת Jack in the Box בעיר אלהמברה כאשר לפתע נורה ע"י החשוד.

תיעוד החשוד על רקע זירת האירוע, אמש באלהמברה (צילום: קיי. טי. אל. איי. / משרד השריף של מחוז לוס אנג'לס)

שריף מחוז לוס אנג'לס, אלכס וילנואבה, פנה ישירות אל החשוד כאשר צייץ: "מי שעומד מאחורי התקיפה הפחדנית הזו, דע לך שלא ננוח עד שהצדק יגיע אליך". אמש פונה השוטר הפצוע למרכז הרפואי באוניברסיטת דרום קליפורניה (USC Medical Center), שם הוכנס לניתוח דחוף. הבוקר לא התקבל עדכון כלשהו, ועל כן הוא עדיין מוגדר כפצוע במצב אנוש.

בשל נסיבות האירוע, החוקרים בוחנים אם החשוד רצה לפגוע באנשי אכיפת החוק. עם זאת, השוטר היה בלבוש אזרחי ולא לבש סימני זיהוי כלשהם (לא תג ולא כלי נשק), כך על פי סרן קנט ווגנר ממשטרת לוס אנג'לס. האירוע עצמו תועד במצלמות האבטחה של בית העסק, אולם בשלב זה התיעוד לא צפוי להתפרסם.

ניידות רבות הוזעקו לסניף "Jack in the Box" באלהמברה בעקבות הירי (צילום: סי. בי. אס. 2)

"אין מניע ברור. בסרטונים אין אודיו אז אנחנו לא יודעים מה נאמר ביניהם, אם בכלל. בשלב זה החקירה מתמקדת בראיונות עם הנוכחים במקום ובחינה של הראיות שנמצאו בזירה", הסביר ווגנר.

משמאל: החשוד לפני הירי; מימין: החשוד בבגדים החדשים לאחר הירי; באמצע: המכונית בה תועד נמלט (צילום: משרד השריף של מחוז לוס אנג'לס)

בעת הירי, החשוד לבש מכנסי ג'ינס, חולצה מכופתרת קצרה, כובע פדורה ומשקפי שמש, אך מצלמת אבטחה ביתית תיעדה את החשוד מחליף בגדים זמן קצר לאחר מכן. החשוד תואר כגבר בשנות העשרים לחייו, וגובהו בין 5 רגל ו-9 אינץ' ל-5 רגל ו-11 אינץ'. על פי החשד, הוא לבוש כרגע במכנס שחור וחולצה שחורה, והוא תועד עוזב את האזור במכונית קיה סורנטו משנת 2016.

אמש, במהלך מסיבת עיתונאים, ווגנר הזהיר את הציבור הרחב שלא יסייעו לחשוד: "הגיע הזמן שהוא ייעצר. אתם לא רוצים להיות מעורבים בזה, משרד השריף לא יחסוך בדבר כדי לאתר אותו", הוא אמר.

פרטי החשוד כפי שפורסמו ע"י המשטרה (צילום: משטרת לוס אנג'לס)

YOU MIGHT ALSO LIKE