ביכורי קציר חיטים בלוס אנג'לס: חג שכזה תזכו לחגוג שוב רק בעוד שבועות
לכן כדאי שתבחרו טוב-טוב איך אתם מתכוונים ליהנות במועד הזה. בכל מקרה, לא משנה באיזה אירוע תמצאו את עצמכם, אל תוותרו על ארוחה משופעת לקטוז ועוגת גבינה משובחת

חג שבועות כבר כאן ואתם מוזמנים לחלוק עם כולם את שלל האירועים הטעימים והמרעננים שיפתחו לכם את הקיץ בלוס אנג'לס. החג הזה הוא תמיד האחרון בכל שנה ואחריו תזכו לחגוג שוב רק בעוד שבועות. אז בחרו לכם את האירוע המתאים והצטרפו לחגיגה.



מעמד הר סיני
החל מיום שבת, ה-8 ביוני בשעה 8 בערב ועד ליום ראשון, ה-9 ביוני בשעה 12 בצהריים, תוכלו לחוות את חוויית מעמד הר סיני בבית הכנסת בעל השם המתאים לכך ביותר, סיני טמפל. הקהילה מוזמנת לחגוג את חג שבועות בערב אפי של לימוד, מפגש, טעימות ועוד. בשעה 8 בערב יפתח בר קינוחים קהילתי ובשעה 8 וחצי יתקיים טקס הבדלה. האירוע למבוגרים בלבד. באירוע ישתתף הסופר והמחנך, ד"ר דניאל מאט, שעוסק ברוחניות יהודית. הוא יערוך שלושה מפגשים מיסטיים. בהמשך התכנית תתקיים הרצאה תחת הכותרת, "אלוהים והמפץ הגדול" ולאחר מכן הרצאה על "הסודות הגדולים של הקבלה".

כתובת: Sinai Temple, 10400 Wilshire Bivd., Los Angeles
אתר: https://www.sinaitemple.org/



חגיגת קשת שבועות
ביום ראשון, ה-9 ביוני, החל מהשעה 4 אחר הצהריים, תתקיים חגיגת שבועות במרכז IAC, שבוודלנד הילס, ואתם מוזמנים. הביאו את בני המשפחה והחברים לשמוע את עשרת הדברות וליהנות ממסיבת גלידה. האירוע יתקיים בשיתוף עם חב"ד טמפה והכניסה חופשית, אך יש להירשם מראש בכתובת האתר המופיעה מטה.

מחיר: חינם.
כתובת: IAC Shepher Community Center, 6530 Winnetka Ave., Woodland Hills
הרשמה באתר: https://www.israeliamerican.org/LA/shavuot



יומיים של חגיגת ביכורים
בימי שבת וראשון, ה-8 וה-9 ביוני, תוכלו ליהנות מתכנית שלמה שמטרתה להודות על הביכורים שהארץ נותנת. התכנית תחל ביום שבת בשעה 9 בלילה, עם טקס הבדלה מיוחד לשבועות. בשעה 10 תתקיים ארוחת חג ובחצות תתקיים הרצאה לפני קריאה ולימוד תורה. ביום ראשון אפשר להצטרף למשכימים קום ולהגיע לקריאה בתורה כבר בשעה חמש בבוקר. בשעה 12 וחצי בצהריים תתקיים קריאה משותפת לאימהות ולילדים.

כתובת: Kabbalah Centre Los Angeles, 1062 South Robertson Blvd., Los Angeles
טלפון: 310.601.1079



הכי טעים שיש
ושוב, איך אפשר לחגוג שבועות בלי לטעום איזו עוגת גבינה (או שתיים). לשם כך תוכלו להגיע החל מיום שבת, ה-8 ביוני בשעה 7 בערב ועד ליום ראשון, ה-9 ביוני בשעה 12 בצהריים, לבית הכנסת בית ישראל, וליהנות מעושר בלקטוז. המשתתפים ייהנו מחגיגה טעימה של תחילת הקיץ עם פסטיבל יהודי שיכלול מגוון כיתות לימוד בנושאים שונים. האירוע מתקיים בשעות הערב, אך ניתן להגיע עם ילדים.

מחיר: חינם. מוצרי חלב, משקאות או מאכלים טבעוניים יתקבלו בשמחה.
כתובת
: Temple Beth Israel of Highland Park and Eagle Rock, 5711 Monte Vista St., L.A

YOU MIGHT ALSO LIKE