קבלו עדכון על הופעה של אגדה חיה: סר פול מקרטני מגיע ללאס וגאס
אין צורך להתאמץ ולפרט על המוסיקה שלו וסביר להניח שאתם כבר מנסים להשיג כרטיסים בלי קשר לדברי שבח והלל על המוסיקאי או לרמזים שנפזר כאן על האלבום החדש שלו, Egypt Station

ב-28 וב-29 ביוני הרבע המלודי ביותר של הביטלס, סר פול מקרטני, צפוי להגיע להופעה ב-T-Mobile Arena לאס וגאס, ואנחנו מתקשים להאמין שלא תנסו להשיג כרטיסים. האגדה החיה צפויה להגיע לעיר במסגרת סיבוב הופעות לקידום האלבום החדש שלו, Egypt Station.



מדובר על האלבום הראשון שלו מאז New, שיצא בשנת 2013. הוא אמור לצאת ב-7 בספטמבר וסיבוב ההופעות העולמי הענק כבר החל, כשמקרטני צפוי לבקר בחמש ערים בארצות הברית. הקהל צפוי ליהנות ממופע שיכלול את הסינגלים האחרונים שלו, Come On To Me, I Don’t Know, ו-Fuh You, לצד כמה מלהיטיו הגדולים ביותר.

הקריירה המוסיקלית של מקרטני נפרשת על פני יותר מ-60 שנה ומנוקדת באינספור פרסים. מדובר על אחד המוסיקאים האייקוניים ביותר של זמננו, בתסריטאי מוכשר, נגן בס, אקטיביסט ומפיק. הישגיו חוצים את גבולות עולמות המוסיקה, התרבות והפילנתרופיה, ומסייעים להעניק לו כוח משיכה יוצא דופן, הן כמוסיקאי והן כאדם. 



מאז שנפרד מהביטלס, בשנות ה-70, התמקד מקרטני בפיתוח קריירת הסולו שלו. הוא שיתף פעולה עם אמנים אהובים, בהם גם סטיבי וונדר, מייקל ג'קסון והפילהרמונית רויאל ליברפול. אלבום הסולו האחרון שלו, New, שוחרר בסוף שנת 2013 והפכה לתוספת ראויה לדיסקוגרפיה הרשימה של האיש. הקונצרטים שלו מורכבים מחומרים מתקופת קריירת הסולו שלו, מהתקופה בה היה חלק מלהקת Wings וכמובן מתקופתו עם ארבעת המופלאים.

אל תפספסו את האייקון העל זמני הזה כשהוא עושה את מה שהוא הכי טוב בו.

מחיר: החל מ-140 דולר לכרטיס.
טלפון: 702.692.1600
כתובת: at 3780 S Las Vegas Blvd, Las Vegas
אתר: http://www.t-mobilearena.com/

YOU MIGHT ALSO LIKE