תעלומה בלוס אנג'לס: מצברים נגנבו ממכוניות בסמוך ל-UCLA
למשטרה אין קצה חוט בחקירה, אך בשבועות האחרונים נגנבו לפחות 20 מצברים מסטודנטים ואנשי צוות של האוניברסיטה. "מקבלים 25 דולר על מצבר, משהו לא הגיוני", אומר מכונאי בעל ותק של עשרות שנים בתחום

רשויות החוק בלוס אנג'לס מזהירות את הסטונדטים הלומדים באוניברסיטת קליפורניה שבלוס אנג'לס (UCLA) כי לאחרונה קיים גל של גניבות של מצברים ממכוניות החונות בסמוך למוסד הלימודי ובאזור ווסטווד כולו.

על פי תחנת המשטרה של UCLA, לפחות 20 מצברים נגנבו ממכוניות בימים האחרונים. "זה בטח ילדים שמוכרים אותם בנקודות המיחזור. מקבלים בערך 50 סנט על פאונד של עופרת אז הם בטח מקבלים 25 דולר למצבר", מסביר בוב ליימן, מכונאי בעל ניסיון של 4 עשורים. "לא ברור לי למה מסתכנים בפשע כזה וסוחבים משקל כזה בעבור סכום כה קטן. משהו לא הגיוני", הוא אמר.

בשלב זה, למשטרה אין קצה חוט בחקירה. הגניבה הראשונה התרחשה ב-6 במאי, ומאז דווח כמעט בכל ערב על אירוע דומה. הקורבנות הם סטודנטים ואנשי צוות של המוסד הלימודי.

לדברי השוטרים, הגנבים לא לוקחים שום דבר מלבד המצבר, אך לא ברור כיצד הם מקנים גישה למכונית ופותחים את תא המנוע. בשכונת ווסטווד האמידה רואים את גל הפשיעה בחומרה. לטענתם, סטודנטים עומדים מאחורי הגניבות: "זה מזעזע לראות שזה מה שסטודנטים צריכים לעשות כדי לממן את הלימודים. פעם היו עובדים בעת הלימודים", אמר סטורט שיקורה, תושב השכונה ובוגר האוניברסיטה.

YOU MIGHT ALSO LIKE