היום: עצרת בניו יורק לסילוק אילהאן עומאר מוועדת החוץ
קואליציה של ארגונים התומכים בישראל מארגנים מחר (שני) בחמש הפגנה בטיימס סקוור, בסיומה ייחשף שלט חוצות ענק הקורא: Ilhan Must Go. אם אתם בסביבה, תעברו להביע את דעתכם

ארגונים פרו-ישראליים, בראשות United with Israel, מארגנים הערב עצרת מחאה בדרישה להדיח את חברת בית הנבחרים אילהאן עומאר מחברותה בוועדת החוץ של הבית.

ההפגנה בוודלנד הילס לוס אנג'לס נגד ביקורה של עומאר בחודש מרץ האחרון

לאחר העצרת תיערך מסיבת עיתונאים, שתסתיים בהשקת שלט חוצות ענק המפרט את אמירותיה האנטישמיות, אנטי-ישראליות ופרו-איסלאמיות. בדרישה להסרתה, מציינים המארגנים את "האנטישמיות הבוטה" שלה ואת "היחס המזלזל" שהפגינה כלפי קורבנות 9-11, כמו גם "האשמתה את אמריקה בפיאסקו הסוציאליסטי הפלילי בוונצואלה שהביא להתמוטטות המדינה"

בפברואר האחרון קראה עומאר לביטול מוחלט של מימון המשרד לביטחון המולדת, וצייצד "אפילו לא1דולר ל-DHS". באותו חודש שחררה גם את הציוץ האומלל והנודע לשמצה "זה הכל הבנג'מינז, בייבי", רמז לראש הממשלה בנימין נתניהו ולשטרות של 100 דולר.

בראיון בינואר עם כריסטיאן אמנפור ברשת CNN, הגנה עומאר על ציוץ מ-2012, במהלך מבצע עמוד ענן, בו כתבה ש"ישראל הפנטה את העולם. מי יתן ואללה יעיר את האנשים ויעזור להם לראות את מעשי הרשע של ישראל".

פרטי האירוע

עומאר האשימה את ישראל גם בסבב הלחימה האחרון בגבול הרצועה, בו ירו אנשי חמאס וג'יהאד איסלאמי כ-700 רקטות לתוך ישראל מוקדם יותר החודש. ארבעה בני אדם נהרגו ועשרות נפצעו. ישראל הפציצה כ-350 יעדים ברצונה בתגובה.

האימאם מוחמד תווחידי, מנהיג דתי מוסלמי מאוסטרליה ומבקר חריף של האיסלאם הקיצוני, מאשים את עומאר ואת עמיתתה לבית הנבחרים ראשידה טלייב, שתיהן המוסלמיות הראשונות בתולדות הקונגרס, בהיותן איסלאמיסטיות אנטישמיות. לדבריו, הן מביאות "אג'נדה קיצונית מסוכנת" לקונגרס. בין מגיניה הציבוריים הבולטים של עומאר נכלל המטיף האנטישמי הסהרורי, מנהיג "אומת האיסלאם" (ארגון שאין בינו לזרמי האיסלאם הנפוצים כמעט כל קשר) לואיס פרחאן.

הפגנת המחאה תחל בטיימס סקוור (בצד הצפוני, פינת רחוב 48) בשעה חמש אחר הצהריים, והלוט יוסר מעל השלט בשעה שש.

YOU MIGHT ALSO LIKE