החג הזה הולך להאיר את לוס אנג'לס: ולהשתלט לכם על לוח הזמנים
באווירת השראה עמוקה מהתורה, במסיבה פרטית עם מימוסה ומרשמלו סביב למדורה או בחגיגת קומזיץ כיפית לכל המשפחה – איפה תחגגו ל"ג בעומר השנה?

אירועי ל"ג בעומר צפויים להשתלט לכם על לוח הזמנים בימים הקרובים. אם אתם נמצאים באזור לוס אנג'ל ועדיין לא החלטתם איך ואיפה אתם מעוניינים לציין את החג, קבלו עוד הצעות מעניינות. 

קומזיץ בכיף
אין דרך טובה יותר לחגוג את ל"ג בעומר מאשר בקומזיץ עם מדורה כהלכתו. תוכלו לעשות את זה ב-22 במאי, החל מהשעה 6 בערב, באירוע שמארגנים בקבוצה של The Community Shul, שבלוס אנג'לס. המשתתפים מוזמנים להגיע עם כלי המוסיקה שלהם, המשפחה והתיאבון, ולהצטרף לחגיגה של המבורגרים טעימים ונקניקיות על מקל, בר סמור'ס, משחקים מוגדלים ופרסים, הרבה מוסיקה חיה ופעילויות מהנות.

מחיר: 10 דולרים למבוגר, 5 דולרים לילד ו-35 דולר לכל המשפחה.
כתובת: Corner of Pico and Doheny, Los Angeles
טלפון:  424.354.4230
אתר: https://www.facebook.com/events/407930250048078/

יוקרתי ואינטימי בהשראת התורה

אל תחמיצו את חגיגת ל"ג בעומר היוקרתית והאינטימית הזו, שתערך בעיר ביום רביעי, ה-22 במאי, בשעה 7 בערב. האירוע יתקיים באווירת השראה עמוקה מהתורה, עם מוסיקה חיה שינגן ההרכב Moshav ועם קייטרינג של חברת Schnitzly, תחת כיפת השמיים. הרבנית הראשונה שהוסמכה לאחר השואה על ידי הרב שלמה קרליבך, ד"ר מימי (מרים) שרה פייגלסון, היא מורה לחסידות ולרוחניות וגם מספרת סיפורים מופלאה. המשתתפים באירוע ייהנו מהרצאתה, שתציע חוויה בעלת משמעות יוצאת דופן. הכניסה ברכישת כרטיסים מראש בלבד. כתובת מדויקת תימסר עם רכישת הכרטיסים.

מחיר: 26 דולר לכרטיס.
כתובת: Beverlywood, Los Angeles
כרטיסים: https://www.eventbrite.com/e/lag-bomer-celebration-with-reb-mimi-moshav-tickets-61657451096



גריל וצ'יל
ביום חמישי ה-23 במאי, בשעה 7 בערב, תתקיים מסיבת Lag Baomer Grill & Chill. מה תמצאו שם? עמדות הגשה עם מנות חמות וטעימות-טעימות, כגון עוף בגריל, המבורגרים, נקניקיות ועוד מגוון מנות שיהלמו את אווירת הגריל והצ'יל. המשתתפים ייהנו גם ממימוסה, מרשמלו על האש אותו יוכלו לצלות באש המדורה, כמיטב המסורת. זאת, כשברקע מוסיקה ישראלית, משקאות צוננים וקינוחים. באירוע ישתתפו אנשי מקצוע יהודיים צעירים מאזור לוס אנג'לס. הכניסה בהזמנה מראש בלבד.

מחיר: 20 דולר לכרטיס.
כתובת: Under The Stars, Private Residence Beverly Hills, Los Angeles
כרטיסים: https://www.eventbrite.com/e/aishlit-grill-chill-lag-bomer-party-tickets-61765314719

YOU MIGHT ALSO LIKE