לוס אנג'לס: הרוג ופצוע בתאונת דרכים במרכז העיר, המשטרה חושדת שבמקום נערך מירוץ פיראטי
רוכב אופניים נהרג ונהג נפצע קל בתאונה. במשטרה עצרו את הנהג בחשד להריגה ברשלנות, והחוקרים סוברים כי הוא נהג במהירות מופרזת בשל מירוץ מכוניות שהשתתף בו

רוכב אופניים נהרג ונהג פונה לבית חולים במצב קל בעקבות תאונת דרכים במרכז העיר לוס אנג'לס. לדברי המשטרה, התאונה התרחשה במסגרת מירוץ מכוניות פיראטי שערכו עבריינים ברחובות העיר.

הנהג חשוד שהיה מעורב במירוץ מכוניות (צילום: Shutterstock)

התאונה התרחשה לקראת השעה תשע בלילה. מכונית נתקעה בעמוד וברוכב האופניים, והתהפכה. אמרה דוברת שירותי הכבאות וההצלה בעיר.

לוחמי האש פינו את הנהג מזירת התאונה, והוא פונה לבית החולים כשהוא סובל מפגיעות קלות בלבד. רוכב האופניים היה פצוע באופן קשה וצוותי החירום הבינו מיד שלא ניתן לסייע לו. הם הכריזו על מותו במקום האירוע.

המכונית המעורבת בתאונה, מסוג הונדה, נסעה צפונה על שדרות אלמידה כאשר היא התנגשה ברוכב האופניים. כך אמר קפטן גארי וולטרס ממשטרת התנועה של לוס אנג'לס.

ההונדה נסעה צפונה, סחבה את האופניים עד שהגיעו לפסי רכבת", אמר וולטרס, "הם החליקו לאורך הרחוב עד שהתגשו בעמוד. בשלב הזה רוכב האופניים נהרג".

החוקרים בוחנים את האפשרות כי נערך מירוץ פיראטי ברחוב במהלכו התרחשה התאונה. לדברי וולטרס, "נראה כי הנהג נסע במהירות מופרזת". הנהג נעצר בבית החולים בחשד להריגה ברשלנות, אך החקירה עדיין נמצאת בשלביה הראשונים.

YOU MIGHT ALSO LIKE