בילוי קטלני בפורט לודרדייל: הרוג ופצועים באירוע ירי במועדון לילה
סכסוך אישי בין שני מבלים הוביל לפתיחה בירי בתוך מועדון "בלו מרטיני" בעיר. כתוצאה מכך אדם אחד נהרג ושניים נפצעו. ההרוג אמור היה לחגוג היום את יום הולדתו ה-44. הנהלת המועדון: "מודים למשטרת פורט לודרדייל על התגובה המהירה שהובילה למעצר החשוד"

גבר נורה למוות ושניים נוספים נפצעו לאחר תקרית ירי בתוך מועדון לילה בפורט לודרדייל בשעות הערב המאוחרות של יום רביעי.

זירת האירוע מחוץ למועדון, אמש בפורט לודרדייל (צילום: אן. בי. סי. מיאמי)

על פי המשטרה, האירוע במועדון "בלו מרטיני" בשד' סנרייז החל דקות ספורות לפני חצות הלילה והחשוד במעשה נעצר. עדי ראייה חשפו כי המקום היה מלא במבלים בעת הירי.

מארק הנטר סיפר שהגיע למקום כדי לחגוג את יום הולדתה של אשתו של חבר: "ראיתי את גיסתה על הקרקע, ניסינו לעזור לו כי הוא נתקף בפאניקה. מלא אנשים קפצו על היורה ומנעו ממנו להרוג רבים", הוא אמר.

חקירה ראשונית של אירוע הירי גרמה למשטרה להבין כי הירי ככל הנראה נבע מסכסוך אישי בין שני מבלים, אך המשטרה טרם אישרו זאת באופן רשמי. ההרוג זוהה כארנולד פרסון, תושב מיאמי, שאמור היה לחגוג היום את יום הולדתו ה-44. טרם פורסמו שמותיהם של יתר הקורבנות או של החשוד עצמו.

"אנו מחוייבים לבטחונם של המבלים. אירוע בודד זה הוא תוצאה טרגית של סכסוך. אנו מודים למשטרת פורט לודרדייל על התגובה המהירה שהובילה למעצר החשוד. מחשבותנו ותפילותנו עם משפחת הנרצח ועם הפצועים", כתבה הנהלת המועדון בהודעה שפורסמה הבוקר.

YOU MIGHT ALSO LIKE