קנה שלט פרסומת כדי למצוא עבודה בדיסני: "אני לא עוד פיסת נייר"
ברנדון פוקס מחפש את משרת חלומותיו, והוא לא רוצה שקורות החיים שלו יעלמו מתחת לאלפי קורות חיים אחרים. האם היוזמה שלו עובדת? בינתיים בפארק לא מתלהבים

תושב אורלנדו קנה שלט פרסומת בתקווה שיעזור לו לקבל את עבודת חלומותיו בפארק וולט דיסני וורלד. ברנדון פוקס אמר כי העבודה הראשונה שלו הייתה בתכנית הקולג' של דיסני, אך הוא מעוניין לשוב לחברה לתפקיד אחר.

שלט הפרסומת שקנה פוקס בניסיון להתקבל לעבודה (צילום: WSVN.com)

"אני רוצה להיות העוזר של כל אחד בחברה כדי לוודא שדואגים להם", אמר פוקס והוסיף שמבחינתו דיסני זה הבית. "אם אצליח לגרום למישהו לקחת הזדמנות ולחשוב מחוץ לקופסא - זה היה שווה את זה", אמר פוקס.

"מנהלי וולט דיסני וורלד ומשאבי אנוש יקרים, עוזר בעל ניסיון מקצועי מחפש משרה כעוזר בפארק", נכתב בשלט הענק, לצד מספר הטלפון וכתובת המייל של פוקס.

השלט מתנוסס יותר משבוע סמוך לכניסה לפארק השעשועים. לדברי פוקס, השלט שווה את ההשקעה גם בשבילו, וגם בשביל האפשרות שאולי הוא ידרבן אנשים נוספים למצוא את עבודת חלומותיהם.

"אני לא יכול לדמיין כמה קורות חיים דיסני מקבלים בכל יום. אני רק רוצה לחשוב על דרך להראות שאני לא עוד פיסת נייר, ואני צריך לבלוט איכשהו", אמר פוקס. עם זאת, כשנשאל כמה הפרסום הזה עלה, הוא ענה בפשטות כי הוא מסרב לנקוב בסכום מחשש שאישתו תתגרש ממנו.

ומה חושבים על היוזמה המקורית בדיסני? "אנחנו מעריכים את היצירתיות והאומץ. כל מי שמעוניין לעבוד איתנו יכול להגיש קורות חיים באתר", אמר דובר הפארק. פוקס ציין כי הוא כבר הגיש קורות חיים באתר, וכעת הוא מחכה להתקבל למשרה.

YOU MIGHT ALSO LIKE