יום הולדת לישראל: הקהילה הישראלית בניו יורק חוגגת עצמאות בגדול - כל הפרטים והמחירים
עושים סדר בכל האירועים החשובים בניו יורק וסביבתה, שתחגוג 71 לישראל עם ירידי רחוב, מסיבות, קונצרטים, בארנצ'ים, הופעות ועוד כמיטב המסורת הישראלית. קראו לאן כדאי להגיע וכמה זה עולה

כבר ביום ראשון, ה-5 במאי, יחלו ביו יורק חגיגות יום העצמאות ה-71 של מדינת ישראל. השנה, לוח הזמנים עמוס במיוחד עם מגוון אירועים והשורות הבאות מרכזות עבורכם את אלה שיובילו את החג בעיר ובסביבתה הקרובה.


באדיבות: jcc manhattan


5-9 במאי: חגיגות  'UWS Celebrates Israel'
את יום עצמאות בעיר הגדולה יפתחו השנה חגיגות'UWS Celebrates Israel' , שיערכו בבית הכנסת בני ישורון (B'nai Jeshurun), מהשעה עשר וחצי בבוקר ועד לשעות הערב. שם תוכלו ליהנות מלהקות וריקודים, חגיגת דוכני אוכל, אמנות, הפעלות לילדים, כגון תיאטרון ילדים וציורי פנים, דוכני עבודות יד של אומנים - והכל ישראלי. על הבמה מרכזית יוכלו הילדים לצפות, בין היתר, ב"דירה להשכיר" של לאה גולדברג, וכולם יוכלו ליהנות משירה בציבור, כמיטב המסורת, ומשלל הופעות.

גם הזכיה של נטע ברזילי אירוויזיון והתחרות שתתקיים השנה בישראל יקבלו גם את הכבוד הראוי עם קונצרט של מיטב השירים שייצגו אותנו על הבמה הנוצצת. ייחודה של עיר הבירה, ירושלים, כעיר חובקת תרבויות ודתות, תקבל ביטוי עם הופעה מוזיקלית המשלבת לחנים יהודיים, ערביים, נוצריים, ארמניים ועוד כמיטב המסורת הירושלמית.

בנוסף, תתקיימנה תכניות רבות לצעירים, בהן טעימת יינות, אופנה ישראלית המשלבת בר פתוח, לצד הרצאות ודיונים ערים בקהילה. בין המרצים יופיעו גם חבר הקונגרס, ג'רי נדלר, מנכ"ל ארגון ישראל חופשית אורי קיידר ופאנל ישראליים בהייטק.

ביום חמישי יקנחו החוגגים עם מסיבת ענק ישראלית. אלינגטון בפארק יהפוך לטיילת תל אביב, כשהחל מהשעה 5 אחר הצהריים יפתחו שערי מסיבת ענק עם מוסיקה ישראלית חיה. במקרה של גשם האירוע יועבר ל-JCC, במנהטן.

פדרציית ניו יורק, שליח ה-UWS, של הסוכנות היהודית JCC, מרלין מיירסון במנהטן, בתי כנסת, בתי ספר וארגונים יהודיים באפר ווסט סייד, התאגדו כולם על מנת לקיים את שלל האירועים בהשקעה של 125 אלף דולר, במימון הפדרציה. שליח UWS, חי פיאסצקי: "זו יזמה משותפת של למעלה מ-20 ארגונים שעושים תהליך במשך חודשים רבים של תכנון, מחשבה והשקעה. המטרה שלנו שיהיה ייצוג לכל אדם מהשכונה ולכל קהילה".

מחיר: 15 דולר לאדם כולל כוס שתיה ראשונה חינם. הכניסה ללא עלות לילדים מתחת לגיל 12. ההשתתפות ברוב האירועים ללא תשלום.
אתר:  https://jccmanhattan.org/uwsisrael/


באדיבות: jcc manhattan

5 במאי: חגיגות עצמאות בברוקלין
אם חשקה נפשכם לטייל בשוק מחנה יהודה תוכלו לקפוץ לברוקלין, מהלך אירועי יום ההולדת לישראל. שם תוכלו לטעום ממטעמים, לרקוד ריקודי בטן, ליהנות מפעילויות למבוגרים לצד הפעלות לילדים, עם ציורי פנים, קעקועי חינה ועוד. בברוקלין החליטו להקדיש את החגיגות ליוצאי מרוקו בישראל ולהצדיע להם עם מימונה מאוחרת. במסגרת החגיגות תתקיים סדנת טעימות מהמטבח המרוקאי, עם המאכלים האהובים, כולל מופלטות וספינג'. בנוסף, תתקיים הופעה של להקת אסיפה, עם מוזיקה אוריינטלית בליווי תופים ודרבוקות ואפילו הקטנטנים ייהנו מסדנת תיפוף לפעוטות ומפינת סיפורים.

שליח הסוכנות היהודית לברוקלין, נועם וילנר, סיפר "מעולם לא הרגשתי כל כך בישראל כמו לקראת האירוע. ספינג'ים, עוגיות תמרים, חלבה - ההכנות בעיצומן וכולנו מחכים לכל חברי הקהילה להצטרף אלינו".

מחיר: 10 דולר לכרטיס יחיד ו-20 דולר לכרטיס משפחתי.
אתר: https://www.psjc.org/event/hagiga-communal-celebration.html

8במאי: קונצרט חגיגי בברוקלין
לכבוד חגיגות העצמאות ה-71 לישראל, מגיע ההרכב המוסיקלי "נאווה תהילה" מישראל לברוקלין. ההרכב הירושלמי מנגן מוזיקה יהודית מקורית ומסורתית, שמלהיבה ומרגשת את הקהל. המוסיקה מאפשרת התחברות לשורשים ולרוח באמצעות מזמורים, תהילים ותפילות עם מנגינות מקוריות של קדושה ושמחה. האירוע יתקיים בפארק סלופ בשעות הערב.

אתר: https://www.psjc.org/form/yhconcert

12 במאי: הגברת חוגגת 71!
יום ההולדת המכובד מוציא מקהילה הישראלית בניו יורק את הטוב ביותר. הבית הישראלי ומסעדת  Mint Kitchen , מבית היוצר של השף ארז קומרובסקי, חוגגים באפטר-בראנצ' עצמאות. יינות ובירות ישראליים, נשנושים ים-תיכוניים והרבה מוזיקה ישראלית, שתקפיץ אתכם כפי שיודעים לעשות רק בתל אביב. על רקע כל האנרגיה הזו תתקיים גם הרצאה בשם 'מייד אין תל אביב', על מערכת היחסים הסבוכה בין מדינת ישראל למדינת תל אביב, כפי שהיא באה לידי ביטוי במוזיקה שלנו. לא מדובר בהרצאה רגילה אלא בעיקר בקליפים מהתקופה האחרונה.

מחיר: 25 דולר.
אתר:  https://www.eventbrite.com/e/56919654218

12 במאי: הפנינג יום העצמאות בניו ג'רזי  'Celebrate Israel'
ניו ג'רזי תחגוג את האירוע עם הפעלות לכל המשפחה, מוסיקה ישראלית, אוכל שמזכיר את הבית, מיצגי אמנות והפתעות נוספות.

מחיר: 20 דולר.
אתר: : https://www.eventbrite.com/e/celebrate-israel-festival-tickets-58313055920



13 במאי: יש תקווה
"אנו מתרגשים לחגוג את יום העצמאות ה-71 של מדינתנו ישראל. אנחנו מגיעים לשבור מחסומים, ולעוף לשחקים", אומרים בלהקת 'התקווה 6'. אחד ההרכבים האהובים והמוצלחים בישראל. מדובר בהופעה מיוחדת של ההרכב, ששב להופיע בעיר בפעם הראשונה מזה 10 שנים עם שלל השירים המוכרים שלו. לאחר ההופעה תתקיים אפטר-פרטי עם די.ג'יי עמרי אנגל.

מחיר: החל מ-45 דולר ועד 100 דולר לכרטיס VIP.
אתר: http://bit.ly/2IDvxqr


צלם: מאי משה. יח"צ: ליאת ברקו הפקות LBNY

 
YOU MIGHT ALSO LIKE