פלורידה: שוטר נקרא להפריד בקטטה בבית הספר - והותקף על ידי אחת התלמידות
שוטר שהוזעק בעקבות קטטה בקפיטריה של בית הספר התיכון בהומסטד, פלורידה, הותקף על ידי אחת התלמידות בזמן שעצר תלמידה אחרת. הוא לא נזקק לטיפול רפואי

שוטר שהוזעק אתמול (חמישי) לבית ספר תיכון בהומסטד, פלורידה, בעקבות ריב בין חמש תלמידות בקפיטריה של בית הספר מצא עצמו קורבן לאלימות. השוטר ניסה לעצור את אחת התלמידות המעורבות, כאשר במקביל תלמידה אחרת היכתה אותו ובעטה בפניו.

הרגע שבו התלמידה בעטה בפניו של השוטר (צילום מסך)

השוטר ניסה לעצור תלמידה בת 17, ובאותו הזמן תלמידה אחרת, שארדה איבון פיטמן, 18, ניסתה להגן עליה. בתיעוד של האירוע נראת פיטמן דוחפת את השוטר מעל התלמידה ששוכבת על הריצפה, ולאחר מכן איש צוות של בית הספר הרחיק אותה מהשוטר, אך לא לפני שהיא הספיקה לבעוט בפניו. השוטר לא נזקק לפינוי לבית חולים.

"אין סובלנות לכל התנהגות שמסכנת את שלומם של התלמידים ושל אנשי הצוות בבתי הספר הציבוריים במיאמי-דייד , והיא תטופל במהירות ויהיו לה השלכות מחמירות", אמרה דייזי גונזלס-דייגו, דוברת של המחוז.

המשטרה פרסמה בטוויטר הודעה בעקבות האירוע. "זו בושה שבזמן ששוטר מנסה להפריד מריבה ולשמור על הביטחון בסביבת הלימודים, התלמידה הבוגרת הזאת פעלה בצורה פחדנית", לשון ההודעה.

שארנל לי, אמה של התלמידה בת 17 שהוצמדה על ידי השוטר לריצפה, סיפרה כי פיטמן היא חברתה של בתה. לי הגיע לבית הספר בדרישה לקבל תשובות, ואספה את בתה ממתקן מעצר לצעירים אמש. היא מקווה שגם התלמידות שתקפו את בתה ישלמו על מעשיהן.

"הבת שלי הגיעה לבית הספר, והיא אמורה להיות מוגנת", אמרה לי, "איפה האבטחה? איפה היו כולם שהקטטה פרצה? מדוע היא נכנסה לצרות? למה השוטר הצמיד את הילדה שלי לקרקע, ואפשר לתלמידה אחרת לירוק לה בפנים?"

YOU MIGHT ALSO LIKE