"מנסרים את דרכם מהגג לתוך חנות": סריקות בוואלי לוס אנג'לס אחר כנופיית פורצים
המשטרה פענחה את דפוס הפעולה של חברי הכנופיה, שפועלים בצפון האזור בחודשים האחרונים. המשטרה חושדת שלפחות פורץ אחד בוחן את בית העסק לפני הפריצה עצמה. ברוב המקרים, החשודים ניתקו את האזעקה ומצלמת האבטחה מהחשמל

משטרת לוס אנג'לס פתחה בסריקות אחר כנופייה של פורצים אשר מטילה אימה על בתי העסק בתעשיית המריחואנה בוואלי, וזאת לאחר שבשבועות האחרונים נודע על מקרים רבים בהם פורצים מצאו גישה לחנויות באמצעות גג המבנה.

כך נראה החור שדרכו חדרו הפורצים אל חנות המריחואנה (צילום: משטרת לוס אנג'לס)

רוב הפריצות אירעו במהלך סוף השבוע, ובחלק מהמקרים חברי הכנופייה אף ניתקו את הבניין מזרם החשמל, דבר שבתגובה משתק את האזעקה ומצלמות האבטחה. על פי ה-LAPD, רוב הפריצות אירעו באזור צפון הוואלי, לרבות בשכונות צ'טסוורת' ונורת'רידג'.

כדי למגר את תופעת הפריצות, המשטרה מבקשת מבעלי העסקים לבצע בדיקה בגג המבנה. על פי החשד, הפורצים מנסרים את דרכם אל תוך החנות מהגג, ויתכן שהם מגיעים למקום עוד לפני השוד עצמו כדי לבחון את מצב הגג.

בנוסף, המשטרה ממליצה לוודא שמערכת האזעקה ומצלמות האבטחה מחוברות למצבר או גנרטור לעתות חירום. מעבר לכך, המשטרה מבקשת מבעלי העסקים לוודא שאינם מחזיקים כמויות גדולות של מוזמן במהלך הלילה, גם אם יש ברשותם כספת.

YOU MIGHT ALSO LIKE