לאס וגאס: שני תלמידים הביאו נשקים לבתי הספר בפחות מ-48 שעות
בתי הספר לא היו בסכנה, והנערים נעצרו בלי אירועים חריגים. לא ברור מדוע השניים הביאו אקדחים לבתי הספר בשני האירועים. לא נראה שיש קשר בין השניים

ביום חמישי האחרון נעצר תלמיד שהביא נשק לבית הספר Del Sol Academy שבוואלי בלאס וגאס. יום אחד לפני כן, נעצר תלמיד אחר בבית הספר התיכון Chaparral נעצר כשברשותו אקדח.

לא ברור מדוע התלמידים מביאים נשק לבית הספר (צילום: Shutterstock)

משטרת בתי הספר של מחוז קלארק הודיעה כי התלמיד שנעצר ביום חמישי, בן 16 בלבד, נעצר לאחר שנמצא על מותניו אקדח 9 מ"מ חצי אוטומטי. הוא נעצר בלי אירועים מיוחדים, ובשום שלב לא פעל כדי לאיים על בית הספר או על הנמצאים בו. בית הספר לא נסגר במהלך האירוע.

יום לפני כן הודיעו בכירים באותו מחוז כי תלמיד בבית הספר התיכון Chaparral נעצר לאחר שהביא אקדח טעון למקום. הוא נעצר על ידי משטרת בית הספר ועל ידי שוטרים נוספים שנקראו למקום כאמצעי ביטחון. גם במקרה הזה לא נעשה שום איום כלפי בית הספר, התלמידים ואנשי הצוות.

על פי הדיווח, התלמיד הראה את האקדח לתלמיד אחר שרץ לדווח על כך לצוות בית הספר. המורים יצרו קשר עם משטרת בתי הספר, והם עצרו את התלמיד. השוטרים מצאו אקדח 9 מ"מ טעון בתיקו של התלמיד.

התלמיד צפוי להיות מואשם באחזקת נשק חם ובהבאת נשק מסוכן לבית הספר. עדיין לא ברור מדוע כל אחד מהתלמידים האלה הביא את הנשק לבית הספר.

YOU MIGHT ALSO LIKE