אוניברסיטת דרום קליפורניה תשנה את מדיניות הקבלה לספורטאים
הפקת לקחם ראשונה מסקנדל הקולג'ים: בקשותיהם של מועמדים למעמד ספורטאי תיבחנה על ידי שלושה דרגים מקצועיים טרם העברתן למשרד הקבלה. ההחלטה מתפרסמת יומיים אחרי שמאמנת כדורגל הנשים באוניברסיטה הודתה שזייפה "מעמד ספורטאי" לתלמידות במקום

אוניברסיטת דרום קליפורניה מפיקה לקחים מסקנדל הקולג'ים ותשנה את מדיניות הקבלה שלה לסטודנטים אתלטים, כבר בשנת הלימודים הקרובה.

הסוף לקבלה קלה דרך מעמד ספורטאי? אוניברסיטת דרום קליפורניה (צילום: Getty)

בקשות קבלה של אתלטים תיבחנה באופן יסודי יותר מבעבר, כך עולה מהודעת שפרסמה האוניברסיטה. "כל תיק של מועמד ללימודים ייבחן קודם כל על ידי שלושה דרגים: המאמן הראשי, גורם המנהלה שמפקח על הקבוצה, ומשרד הפיקוח על ספורטאים באוניברסיטה. רק לאחר מכן יועבר התיק למשרד הקבלה".

לפי האוניברסיטה, "המאמן הראשי יוודא בכתב שהסטודנט מגוייס בהתבסס על יכולותיו האתלטיות. רשימת הספורטאים תבחן בתחילת ובסוף כל שנה אקדמית ותוצלב עם רשימות הרישום האקדמי".

מעמדם של סטודנטים-ספורטאים הרשומים כרגע באוניברסיטה ייבחן גם הוא, והתוצאות עבורם יכולות לנוע בין המשך לימודים כרגיל ועד ביטול הקבלה וסילוק מהאוניברסיטה. ההודעה נמסרה יומיים לאחר שמאמנת קבוצת כדורגל הנשים באוניברסיטת דרום קליפורניה חתמה על עסקת טיעון בה הודתה שזייפה "מעמד ספורטאי" לתלמידות במקום, בין היתר לבתה של השחקנית לורי לוקלין.

YOU MIGHT ALSO LIKE