דרום קליפורניה: שוטר צייץ בחשבון הטוויטר הרשמי בתחנה כנגד חברת הקונגרס המוסלמית
תושבים רבים בעיר פונטנה הופתעו לגלות שחברת הקונגרס כונתה כאנטי אמריקאית ע"י המשטרה, שתחילה טענה שפרצו אליה לחשבון. בהמשך היא הודתה בכך שאחד משוטריה כתב את הציוץ, אך הסבירה שהתכוון להעלות את התוכן מחשבונו האישי. גישתו נחסמה, אולם לא ברור אם ייענש מעבר לכך

ציוץ שפורסם בחשבון הרשמי של משטרת פונטנה, עיר במחוז סן ברנרדינו, עורר סערה לאחר שחברת הקונגרס רשידה טליב כונתה בפוסט "אנטי-אמריקאית".

הציוץ של משטרת פונטנה על רקע תמונת חברת הקונגרס רשידה טליב (צילום: Getty Images / טוויטר)

הפרשה תפסה את שוטרי התחנה במבוכה, ותחילה נטען כי הציוץ הועלה ע"י האקר שפרץ לחשבון. אולם ביום רביעי המשטרה אישרה כי מי שעמד מאחורי המעשה הוא שוטר, שבאותו זמן לא היה בתפקיד. "בשעה 8:30 בבוקר יום שלישי למדנו על האירוע לאחר שעיתונאים החלו לפנות אלינו", הודתה המשטרה.

הפוסט עצמו התייחס לאמירה של חברת הקונגרס לפיה יש לסגור את רשות אכיפת ההגירה (ICE). "היה טוב להכיר אותך! הפכתי לבולימי כי אני מקיא כל פעם שאני שומע את הבולשיט שלך. את מהאנשים הכי אנטי-אמריקאים שאני מכיר", נכתב בציוץ.

לאחר שהציוץ הוסר, המשטרה פרסמה את ההודעה הבאה: "הפוסט המדובר הוא בושה וחרפה בעבור משטרת פונטנה. מעשה חסר אחריות זה אינו משקף את הערכים של הגברים והנשים שמשרתים בכבוד את קהילתם", כלשון ההודעה.

זהותו של מי שהעלה את הפוסט המקורי לא פורסם, אך המשטרה אישרה כי מדובר בשוטר שאמורה להיות לו גישה לחשבון. לדבריו, הוא חשב שהוא מעלה את הפוסט לחשבון האישי שלו - דבר שהוא כמובן זכאי לעשות. בשל האירוע, גישתו לחשבון נחסמה, אך לא ברור אם ייענש מעבר לכך.

"אנחנו נבחן את הסוגייה לעומק", אמר סמל קלן גת'רי ממשטרת פונטנה כאשר נדרש לסוגיית הענישה. "מה שבטוח זה שאנחנו לא יכולים להתערב בפוליטיקה", הוא אמר.

YOU MIGHT ALSO LIKE