קליפורניה: בני זוג נעצרו בחשד שכלאו את ילדיהם בכלובים
המשטרה בצפון המדינה הגיעה לבית המשפחה כדי לבצע בדיקה שקשורה לכלי נשק, אך השוטרים נדהמו לגלות שני פעוטות בכלובים שחוברו לקיר. חיפוש בבית הוביל למציאת כלי נשק וסמים. שריף המחוז: "זה היה שוק גדול לראות אותם נעולים"

בני זוג מצפון קליפורניה נעצרו לאחר שנעלו את ילדיהם בכלובים שחוברו לקירות, כך על פי רשויות החוק במחוז מודוק.

הכלובים של הילדים הקטנים, והוריהם שנעצרו (צילום: משרד השריף של מחוז מודוק)

תחילת האירוע ביום שישי האחרון, אז הגיעו שוטרי משרד השריף אל הבית כשהם חמושים בצו חיפוש. בפנים נמצאה כמות גדולה של סמים, כלי נשק ושני פעוטות נעולים בכלובים שהפכו ל"כלוב מאובטח", כך על פי דו"ח המעצר. "השוטרים הגיעו למקום ומצאו שלושה רובים, תחמושת, סמים מסוג מת' ושני ילדים בתוך הכלובים", מסר משרד השריף.

שני ההורים, רמון זנדחס בן ה-25 ומרקיידס ויליאמס בת ה-25, נעצרו בחשד לשלל עבירות, לרבות סיכון רווחת קטין, אחזקת כלי נשק לא חוקי, אחזקת סמים וניסיון לייצר סמים. ביום שלישי האחרון עדכנה המשטרה את כתב האישום והורידה את סעיף סיכון רווחת קטין. עוד נמסר כי ויליאמס שוחררה ממעצר, אולם זנדחס נותר בבית הכלא.

"ממה שהבנו, ההורים התקשו לשמור על הילדים בתוך העריסות ולכן בנו את הכלובים", אמר טקס דאודי, שריף המחוז, מוקדם יותר השבוע. עוד הסביר דאודי כי הפעוטות היו בריאים בעת הגעת המשטרה, ולא נראה שהם עברו התעללות כלשהי: "זה פשוט היה שוק לראות ילדים קטנים נעולים ב...טוב, אין דרך אחרת לומר את זה - זה היה כלוב", הוא אמר.

YOU MIGHT ALSO LIKE