השילוש הקדוש: כך אכילת תמרים על בסיס יומי תשנה לכם את החיים
מחקרים הראו עד כמה לפרי הקטן יש יתרונות גדולים ומצא קשר בין צריכה יומיומית של תמרים לבין שיפור משמעותי בבריאות מערכת העיכול והפחתת הסיכון לסרטן המעי הגס, בחיזוק המערכת החיסונית ובהאטת ההזדקנות

כבר מעל למאה שנה ידוע שאכילת תפוחים מציעה שלל יתרונות תזונתיים שמסייעים בשמירה על בריאות טובה ומונעים ביקורים אצל הרופא. כעת, אתם מוזמנים להוסיף עוד פרי לרשימת המזונות המומלצים על בסיס יומיומי: תמר.



למרות שהוא עשיר בקלוריות, התמר עשיר בסיבים, בחומרים מזינים חיוניים ובנוגדי חמצון. מחקרים שונים מצאו קשר בין אכילה של שלושה תמרים לבין השפעות בריאותיות חיוביות.

על מנת לשמור על תנועה תקינה של מערכת העיכול יש צורך בסיבים. תמרים מספקים כמות מצוינת שלהם. אספקה קבועה של המינון המומלץ לגוף, תסייע לשמור על בריאות מערכת העיכול, תעודד את תנועת המעיים, תייצר עקביות צואה טובה ותמנע עצירות וטחורים.

בנוסף, עלה כי תמרים מטפלים ומסייעים בשיפור בריאות המעי הגס, תוך שיפור הסביבה החיידקית. מצב כזה מעכב את התפתחותם של תאים סרטניים במעי הגס. לכן התמרים נחשבים לאחד המזונות המועילים לשמירה על המעי הגס ללא חיידקים מזיקים.



התמרים עשירים בנוגדי חמצון, לכן צריכתם מדי יום, בשילוב עם אורח חיים בריא יכולה לסייע במניעת מחלות רבות. נוגדי חמצון מסייעים בהגנה מפני רדיקלים חופשיים, שיכולים לגרום להרס תאי הגוף ולהתפתחות של מחלות. בהשוואה לתאנים או לשזיפים, תמרים זוכים במקום גבוה יותר בתכולת נוגדי חמצון.

למרבה הצער, אנו לא יכולים לעצור את הזמן ואת התקדמות החיים, כשתהליך ההזדקנות מהווה חלק מהם והוא, למעשה, תהליך נורמלי וטבעי. עם זאת, ניתן לשאוף להזדקן בחן. האטת תהליך ההזדקנות הוא אחד האתגרים הגדולים, תוך שרבים מנסים להתגבר על הופעת קמטים, שיער השיבה וכולי. בהמשך לכך מומלץ לאכול תמרים, כחלק מפעילויות האנטי-אייג'ינג. הקרוטנואידים שבתמרים שומרים על עור בריא ומעודדים את התחדשות התאים, באופן שמונע האצה של סימני ההזדקנות.

YOU MIGHT ALSO LIKE