ניו יורק: בת 88 פתחה את הדלת לשכן, והוא אנס אותה באכזריות
על פי החשד, האנס דפק על דלתה של הקשישה. לאחר שפתחה לו - הוא היכה אותה בפניה, גרר אותה למרתף, קשר את ידיה וביצע את זממו. הוא נשלח לאבחון פסיכיאטרי

קשישה בת 88 מברוקלין נעזרה בלחצן המצוקה הרפואי שלה כדי להזעיק עזרה בזמן ששכן שלה, אותו היא הכירה, אנס אותה בביתה אמש(רביעי) - כך מסרה משטרת ניו יורק. צוותי רפואת חירום שהוזעקו על ידי האישה מצאו אותה במרתף של הבניין בו גרה.

התוקף נמלט, אך נעצר זמן קצר מאוחר יותר (צילום: Shutterstock)

על פי החוקרים, האישה הכירה את האנס שדפק על דלתה וחנק אותה לאחר שהכניסה אותו פנימה. על פי החשד, לאחר שנכנס למקום, האנס היכה אותה בפניה, גרר אותה למרתף וקשר את ידיה לפני שאנס אותה.

החשוד באונס, סלווין וורל בן ה-24, נמלט מהמקום אך אותר לאחר זמן קצר על ידי אנשי המשטרה, והועבר לבית החולים המקומי לאבחון פסיכיאטרי. הוא מואשם בפריצה, באונס ובתקיפה על רקע מיני. בלשים ממחלקת הפשעים המיוחדים במשטרת ניו יורק פתחו בחקירת האירוע הקשה.

הקשישה טופלה בבית החולים הסמוך והיא סובלת מפגיעות ראש מהן היא צפויה להחלים.

לפני כחצי שנה עצרה משטרת סן פרנסיסקו צעיר אחד החשוד בתקיפה מינית של קשישה בת 99 בדירתה בערב ראש השנה. התקיפה התרחשה בפרויקט הדיור פינג-יואן בצ'יינה טאון בערב השנה החדשה. החשוד, טיאנדרה הווארד-קיד בן 26, הואשם בתקיפה מינית, פריצה למקום מגורים והתעללות בקשישה.

לובוב פיינשטיין (צילום: באדיבות המשפחה)

המשטרה לא מסרה פרטים על מצבה של האישה, ולא נמסרו פרטים נוספים.

שבוע לפני כן הותקפה בביתה שבניו יורק לובוב פיינשטיין, אישה יהודייה בת 87. היא נשדדה באלימות בתוך דירתה בקוני איילנד בבוקר יום שלישי, כך על פי משטרת ניו יורק. גם במקרה הזה הקשישה הוכתה בפניה והתוקף השחית את ביתה.

קרובי משפחתה של פיינשטיין סיפרו שהיא היגרה מרוסיה בשלהי שנות השמונים. עוד סיפרו כי היא סובלת מבעיות בריאותיות רבות ונזקקת לסיעוד ביתי. התקיפה אירעה ככל הנראה לאחר שהיא פתחה את הדלת תוך כדי מחשבה שמדובר באותו טיפול שאליו היא זקוקה. למרות העובדה שנחבלה בראשה, בדיקת CT לא הראתה ממצאים חריגים והיא צפויה להתאושש מפצעיה.

YOU MIGHT ALSO LIKE