"לפעמים אני מעדיף לטוס לארץ בפסח כדי לאכול בחוץ"
כמידי שנה, גוברת התהייה בקרב חברי הקהילה הישראלית בעיר שמקפידים על מצוות החג, היכן ניתן לסעוד בלי להתקל בלחם או פיתה. בדיקה קצרה של מערכת היברו ניוז מראה כי המשימה לא פשוטה אך אפשרית

חג הפסח כבר נמצא בשיאו אך השאלה הנפוצה כרגע ברשתות החברתיות היא אלו מסעדות ישראליות כשרות לפסח.

אם בישראל החיפוש אחר מסעדה בה ניתן לאכול וגם להקפיד על מצוות החג, מטבע הדברים קל יותר, הרי שבמדינה זרה, מדובר במשימה מאתגרת הרבה יותר.

יוסי, תושב לוס אנג'לס המתגורר שנים רבות בעיר מספר על הקושי למצוא מסעדה במהלך החג, "לצערי זה רק הולך ונהיה גרוע יותר. היו לא מעט מקרים שהעדפתי לטוס לארץ בתקופה הזאת כי במסגרת העבודה אני נוהג לאכול הרבה בחוץ והאפשרויות פה מאוד מוגבלות מהבחינה הזאת. זה די מוזר במיוחד לאור העובדה שיש כאן קהילה ישראלית כל כך גדולה עם היצע מסעדות ישראליות רחב יחסית למקומות אחרים מחוץ לישראל. אם בארץ יש מסעדות כשרות שפתוחות בחג, מדוע זה לא עובד גם כאן? מקווה שבשנה הבאה העניין יעלה יותר למודעות ודברים ישתפרו".

לטובת הקוראים מערכת היברו ניוז ערכה סקירה במסעדות הפופולאריות בלוס אנג'לס ולהלן התוצאות:

חומוס בר בטרזנה – המסעדה איננה מחזיקה בתעודת כשרות, למרות זאת במהלך החג היא נמנעת מהגשת פיתות או לאפות ובמקומן היא מציעה מצות או לחמניות כשרות לפסח. גם המאכלים המטוגנים מצופים בקמח מצות או תפוח אדמה,

מסעדת פסקל בוודלנד הילס- גם כן אינה מחזיקה בתעדות כשרות אך מגישה עוגות ועוגיות כשרות לפסח לצד לחם מיוחד העשוי מקמח מצות.

מסעדה שדווקא כן פתוחה וכשרה לפסח, היא המסעדה החלבית טרטוריה נטלי שממוקמת בעיר על שדרת פיקו.

מסעדות בעלות תעודת כשרות אשר סגורות במהלך הפסח:

כל סניפי תל אביב

מסעדת דרנה

דר סנדביץ

פסיפיק

חיפה

טעים

מכירים עוד מסעדות כשרות שפתוחות?

פנו אלינו בהודעה או הגיבו לכתבה ונדאג להוסיפן עבור קוראינו

חג שמח

YOU MIGHT ALSO LIKE