זוכרים שאבנאטי דיבר על ריצה לנשיאות?
לפני פחות משנה, אחרי שורת ניצחונות משפטיים בשם לקוחתו כוכבת הפורנו ונגד הנשיא טראמפ, היה מייקל אבנאטי על גג העולם. מאז התפוררה החזות הנוצצת שבנה לעצמו והתגלה נוכל סדרתי (לכאורה)

עורך הדין הסלב מייקל אבנאטי, שאך לפני זמן קצר חגג ניצחונות משפטיים נגד הנשיא ועורך דינו מייקל כהן, ואפילו שקל לרוץ לנשיאות לרגע, ומאז מצא עצמו מואשם בשורה של מעשים פליליים במסגרת ניסיון לסחוט 20 מיליון דולר מענקית בגדי הספורט נייקי - שוב בצרות.

ונשארת השאלה... מה עשה חסן וייטסייד שעלה לו שלושה מיליון דולר? (צילומים: גטי)

אבנאטי מואשם הפעם כי מעל בקרוב לשני מיליון דולר שהיה אמור להעביר ללקוחתו לצורך יישוב תביעתה נגד בן-זוגה לשעבר, שחקן המיאמי היט חסן וייטסייד. במקום זאת, על פי כתב התביעה, הוציא עורך הדין בעל גינוני הכוכב את הכסף על מטוס סילון פרטי.

העיתון לוס אנג'לס טיימס מדווח, על סמך מסמכי בית דין, כי כוכב הכדורסל, שזכה עם המועדון בשתי אליפויות כבורג אפור אך חיוני מאחורי לברון ג'יימס, דוויין וייד וכריס בוש, העביר לאבנאטי 2.75 מיליון דולר בינואר 2017, בכוונה שהסכום יכסה את רוב ההסדר, בסך 3 מיליון דולר, שחתם עליו עם פרודתו אלכסיס גארדנר, שאותה ייצג אבנאטי.

אבנאטי היה זכאי לשמור לעצמו כמיליון דולר מתוך הסכום כשכר טרחה, אולם על פי החשד שמר לעצמו את הסכום כולו, ודחה את לקוחתו גארדנר בקש, וסיפר לה כי התשלום הראשון של וייטסייד כיסה רק את שכר הטרחה שלו, וכי החלק שלה יתקבל ב-96 תשלומים קטנים יותר מדי חודש.

רצה להמריא... והתרסק. כזה קנה אבנאטי, בכסף שנועד ללקוחה (צילום: הונדה)

אולם יממה בלבד לאחר קבלת הסכום מווייטסייד, אבנאטי העביר כ-2.5 מיליון בין מספר חשבונות בנק, ובסופו של דבר השתמש בכסף כדי לשלם על מחצית הבעלות על מטוס סילון פרטי מדגם HA-420. אבנאטי שילם ללקוחתו במשך מספר חודשים אולם בסופו של דבר חדל מכך, ואף שיקר לגארדנר כי ווייטסייד מפר את ההסכם ואינו משלם.

מעילתו לכאורה של אבנאטי בכספים ששילם דרכו וייטסייד לגארדנר היא רק חלק מכתב אישום פדרלי בן 36 בפניו עומד הפרקליט הסלב. באותו כתב אישום נטען כי אבנאטי רימה ארבעה לקוחות נוספים, ביניהם משותק הסובל מהפרעה מוחית.

אבנאטי, ניצב כאמור בנפרד בפני כתב אישום לפיו ניסה לסחוט את אימפריית הנעליים וביגוד הספורט נייקי ב-20 מיליון דולר באיום כי יפרסם עליה מידע לא-מחמיא הנוגע לתשלומים לא-חוקיים לשחקני מכללות ובכך יגרום למחיר המניה של החברה ליפול. בהודעה בנוגע לאישום החדש הכחיש אבנאטי כי נמעלו כספים כלשהם וכי הוא "מצפה להציג את כל המסמכים והעובדות הרלוונטיים במשפט".

YOU MIGHT ALSO LIKE