עוד גבר שלא היה מסוגל לשמוע "לא"?
החשוד המיידי ברצח ובניסיון הרצח שאירע השכם בשבת בבוקר בברוקלין הוא בן-זוגה לשעבר של השורדת באירוע, ש"רק" ספגה חתכים עמוקים בראש ובגוף. לחברתה היה הרבה פחות מזל

גופתה של צעירה בת 24 שראשה כמעט נערף ואצבעותיה נכרתו נמצאה בדירה עקובה מדם בברוקלין היום (שבת, א' פסח) בבוקר. ילדה בת 4 - בתה של אישה שנייה ששרדה את הטבח - התגלתה ללא פגע כשהיא ישנה בחדר אחורי של הדירה בשדרות פלאשינג, בשיכוני בושוויק.

עוד טרגדיה אלימה. האם בן הזוג הדחוי אשם? (צילום: תיאודור פריזיין, ניו יורק דיילי ניוז)

גרזן, שככל הנראה שימש ככלי הרצח, נמצא במדחס האשפה של הבניין בחדר המדרגות של קומת הכניסה. תג מחיר כתום עדיין היה מודבק על הידית. בתוך הדירה נמצאה גופתה של קיילה רופרטו. המשטרה הוזעקה לזירת הטבח על ידי צעירה בת 21 שזוהתה בידי חברים ושכנים כאנג'לה ואל.

תוך שהיא מדממת מראשה, ואל עצרה נהג אובר מחוץ לבניין ברחוב הומבולדט וביקשה להילקח לבית חולים. הנהג התקשר ל-911 לאחר שהבחין כי לצעירה חתכים עמוקים בראשה ובחלקי גוף אחרים. בעוד חובשי שירות החורים EMS מטפלים בה, היא סיפרה להם שקרובתה קיילה רופרטו שוכבת ללא רוח חיים בדירתה שבקומה השמינית, וכי בתה נמצאת שם אף היא. החובשים החישו אותה לבית החולים אלמהרסט להמשך טיפול.

השכנים תהו אם ייתכן שבן-זוגה לשעבר של ואל אחראי לטבח. "אני נוסעת איתה במעלית כל יום. אני רואה את הילדה הקטנה שלה ותמיד אומרת איזו חמודה היא נראית", סיפרה לניו יורק דיילי ניוז רנה המילטון, דיירת בבניין וחברה ב-NSTAT, סיירת אבטחה שכונתית.

כלי הרצח? הגרזן שנמצא במדחס האשפה של הבניין (צילום: תיאודור פריזיין, ניו יורק דיילי ניוז)

המילטון טענה כי לפני כשבועיים ננעלה ואל בדירתה ונדקרה בידי בן זוגה לשעבר. במשטרה לא הצליחו לאשר את אמיתות הדיווח הזה, אולם שכן אחר אישר שהנפגעת והחבר שלה "תמיד רבו". מצמרת המשטרה נמסר לדיילי ניוז ש"הבלשים בוחנים את מעורבותו האפשרית של בן הזוג הדחוי.

פרטי הרצח הותירו את השכנים המומים. לדברי מקורות משטרתיים, ההרוגה והפצועה היו חברות קרובות, ייתכן שאף בנות משפחה, וכי רופרטו המנוחה ביקרה אצל ואל הפצועה בעת שאירעה התקיפה הקטלנית. הילדה הקטנה, שלא נפגעה, נלקחה לבית החולים וודהול להשגחה.

YOU MIGHT ALSO LIKE