רשויות הבריאות בלוס אנג'לס מזהירות: נוסע נוסף הנגוע בחצבת עבר ב-LAX
נוסע שהגיע לנמל התעופה בתחילת החודש עורר פאניקה בלוס אנג'לס. זהו המקרה השלישי בחודשיים האחרונים, ורשויות הבריאות לא יודעיות כיצד לעצור את המגפה: "מי שלא רואה תסמינים של המחלה עד ה-24 באפריל כנראה לא יידבק"

בפעם השלישית בחודשיים האחרונים, רשויות הבריאות מזהירות את הציבור הרחב בלוס אנג'לס לאחר שאדם החולה במחלת החצבת עבר בנמל התעופה הבינלאומי של לוס אנג'לס, LAX.

נמה"ת LAX - שלושה מקרים של נוסעים הנגועים בחצבת בחודשיים האחרונים (צילום: Shutterstock)

על פי הודעת מחלקת הבריאות בעיריית לוס אנג'לס, "הנוסע הנגוע נחת ב-3 באפריל ונכנס לטרמינל באמצעות שער 70A בטרמינל 7. לאחר מכן הוא אכל במסעדת 'B Grill by BOA Steakhouse' לפני שעלה על טיסת ההמשך בשער 81 בטרמינל 8".

כזכור, בתחילת חודש מרץ דיווחו רשויות הבריאות במחוז על אדם שנחשף למחלה ועבר בשדה התעופה, וכעשרה ימים לאחר מכן נודע על אירוע נוסף שהתרחש גם כן ב-LAX. בנוסף, נוסע הנגוע במחלה עבר פעמיים בשדה התעופה של לונג ביץ', ב-30 במרץ ו-7 באפריל.

רשויות הבריאות מבקשות להזכיר כי מדובר במחלקה מדבקת העוברת בהתעטשות או שיעול. בעלי מערכת חיסונית חלשה ומי שמעולם לא קיבל חיסון למחלה נמצאים בקבוצת הסיכון הגבוהה ביותר להידבקות במחלה. "חשוב להבהיר שהנוסע עבר בטרמינל ב-3 באפריל, כך שמי שלא מבחין תסמינים של המחלה עד ה-24 באפריל ככל הנראה לא נדבק בה", כלשון ההודעה של מחלקת הבריאות בעירייה.

YOU MIGHT ALSO LIKE