מצוד משטרתי בלוס אנג'לס אחר בת 15 הנמצאת עם שני חשודים ברצח‎
משרד השריף חושש לגורלה של אלורה בניטז, שנראתה לאחרונה בבוקר יום רביעי. על פי החשד, היא נחטפה בידי אמה וגבר, שני חשודים ברצח שאירע בדרום המחוז מוקדם יותר השבוע. המשטרה: "החשודים הם חמושים ומסוכנים"

רשויות החוק בלוס אנג'לס מבקשות את עזרת הציבור באיתורה של נערה בת 15 שנעלמה ביחד עם אמה ואדם נוסף - שני חשודים ברצח שהתרחש בעיר קרסון שבדרום מחוז לוס אנג'לס.

הנערה הנעדרת, אלורה בניטז בת ה-15 (צילום: משרד השריף של מחוז לוס אנג'לס)

הנערה, אלורה בניטז בת ה-15, נראתה לאחרונה ביום רביעי בסביבות השעה 9:00 בבוקר באזור העיר טורנס. ביחד עם אמה, מרסיאלה מרקדו בת ה-40 ורומן סרטוס בן ה-39, השלושה נכנסו אל מכונית BMW לבנה ונעלמו. על פי משרד השריף של המחוז, על גבי לוחית הרישוי מנבדה רשום "MARIMAR".

שני החשודים ברצח שנמצאים עם הנערה (צילום: משרד השריף של מחוז לוס אנג'לס)

כאמור, מרקדו וסרטוס הם החשודים ברצח שאירע ביום שלישי האחרון, והמשטרה הגדירה את שניהם כ"חמושים ומסוכנים". הנערה תוארה כבעלת שיער חום ועיניים חומות, גובהה 5 רגל ו-2 אינץ' ומשקלה כ-100 פאונד.

"משפחתה דואגת לשלומה, ואנחנו מבקשים את עזרת הציבור באיתורה. אנא מכם, אל תנסו לפעול באופן עצמאי אם אתם רואים אותם - חייגו אל 911 ותנו לרשויות לטפל בזה", כתב משרד השריף של לוס אנג'לס בהודעה שפורסמה הבוקר.

YOU MIGHT ALSO LIKE