לוס אנג'לס: בעל בית באנסינו פתח באש לעבר שלושה פורצים
בעל הבית שמע זכוכית שנשברת ולא היסס להתעמת עם שלושת הפורצים. לא ברור אם הם נפגעו מהירי, והמשטרה הוצבה בבתי החולים באזור. יתכן שמדובר באותה כנופייה של פורצים שמטילה אימה על הוואלי כולה בחודשים האחרונים

שלושה פורצים שהגיעו אמש (חמישי) לבית באנסינו ברחו מהמקום לאחר שבעל הבית פתח באש לעברם בעזרת רובה שוטגן. ניסיון הפריצה הוא רק חלק מגל הפריצות שנרשם בוואלי לוס אנג'לס בתקופה האחרונה.

הכניסה לרח' רד רוז (צילום: גוגל מפות)

תחילת האירוע בסמוך לשעה 10:00 בלילה, אז השלושה הגיעו לאחד הבתים ברח' רד רוז (Red Rose), כביש קטן המקביל לשד' ספולבדה. "בעל הבית שמע זכוכית שנשברת, הלך להביא את השוטגן שלו והתעמת עם שלושת החשודים", הסביר השוטר דרייק מדיסון ממשטרת לוס אנג'לס.

עוד הסביר מדיסון ששלושת הפורצים, גברים בשנות ה-20 ו-30 לחייהם, ככל הנראה לא חשבו שאיש נמצא בבית. הם הצליחו לברוח מהמקום למרות הירי של בעל הבית. "אין שום דבר שגורם לנו לחשוב שאחד מהם נפגע, אבל אנחנו גם לא יכולים לשלול את האפשרות הזו", הסביר מדיסון.

תיאור מדויק של החשודים לא פורסם, אך המשטרה עוברת בבתים סמוכים על מנת לראות אם מצלמות אבטחה כלשהן הספיקו לתעד את השלושה. במקביל, ניידות נשלחו לבתי החולים השונים באזור במטרה לבדוק אם יגיע פצוע הסובל מירי משוטגן, דבר שלא קרה במהלך הלילה.

YOU MIGHT ALSO LIKE