טיסה מניו יורק ללוס אנג'לס שבה על עקבותיה בעקבות פגיעה בחפץ בעת ההמראה
109 בני אדם היו על גבי מטוס האיירבס שהמריא מ-JFK אמש, אך הוא ניאלץ לנחות בחזרה בשדה כעבור כחצי שעה לאחר שכנף המטוס פגע בחפץ, ככל הנראה שלט. הנוסעים המריאו במטוס חלופי כעבור 12 שעות, ה-FAA חוקרת את האירוע

מטוס של חברת אמריקן איירליינס שהמריא מניו יורק ללוס אנג'לס נאלץ לשוב על עקבותיו ולבצע נחיתת חירום לאחר שכנף המטוס פגע בשלט בעת ההמראה.

הנזק שנגרם לכנף המטוס (צילום: MelanieWhitaker@)

טיסה מספר 300 של אמריקן המריאה אמש (רביעי) בשעה 8:40 בלילה מנמל התעופה JFK ונחת בחזרה בנמל כעבור 29 דקות. "הפגיעה קרתה בגלל שהמטוס לא היה באמצע המסלול בעת ההמראה", הסביר סטיב קולמן, דובר רשות הנמלים של ניו יורק, הגוף שאחראי על שלושת נמלי התעופה המרכזיים של העיר. 

מדובר באחד ממאות שלטים שמוצבים בכל שדות התעופה בעולם, ומטרתם לסייע לטייסים לאתר את המסלול ואת מסלול ההסעה המוביל אליו. "101 הנוסעים ו-8 אנשי הצוות שבו בשלום ולא דווח על נפגעים", כתבה חברת התעופה לאחר האירוע, "העברנו את הנוסעים למטוס חלופי, ובמקביל אנו בוחנים את האירוע ואת המטוס המדובר. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרם לנוסעים", נמסר מהחברה. בפועל, הנוסעים המריאו כעבור כ-12 שעות, בשעה 9:02 בבוקר, ונחתו בלוס אנג'לס מוקדם יותר היום (חמישי) בשעה 12:16 בצהריים.

מטוס A321 של אמריקן איירליינס, הדגם שמעורב באירוע (צילום: Shutterstock)

"טייס מטוס האיירבס A321 דיווח שיתכן שפגע בחפץ כלשהו בעת ההמראה. נזק נגרם לכנף ואנחנו פתחנו בחקירה", הודיע רשות התעופה הפדרלית, ה-FAA.

YOU MIGHT ALSO LIKE