לאחר חמישה ימים: נמצאו המטיילים האובדים במאונט באלדי בקליפורניה
השניים דווחו כנעדרים במוצאי שבת, ונראו לאחרונה בבוקר אותו יום, בדרכם לפסגת קוקמונגה. צוותים משישה מחוזות, כלבנים ומסוקים סייעו בחיפוש, שהסתיים ב"נס"

גבר ואישה שנעלמו לאחר שיצאו לטיול של יום בהרי סן גבריאל במהלך סוף השבוע, נמצאו חיים בתום חיפוש בן חמישה ימים. אריק דספלינטר בן ה-33 מצ'ינו הילס וגבריאל וואלאס, בת 31 מראנצ'ו קוקמונגה דווחו כנעדרים בסביבות השעה 8 בערב במוצאי שבת, לאחר שהיו אמורים ליצור קשר בתום גיחה לאזור מאונט באלדי.

גם מטיילים מנוסים יכולים להתברבר בשטח. נקטו בכל אמצעי הזהירות בצאתכם לטרק. אריק דספלינטר וגבריאל וואלאס, בריאים ושלמים (צילום: KTLA)

השניים נראו לאחרונה עוזבים את שביל אייס האוס קניון בדרכם לפסגת קוקמונגה בסביבות השעה 10 בבוקר שבת. עד אתמול (רביעי) בערב לא נמצא כל סימן לשניים, אז איתר צוות חיפוש בקניון קוקמונגה את עקבות נעלי השניים והחל להתחקות אחריהם. מסוק שזומן לטוס מעל האזור גילה את שני המטיילים עצמם.

השניים חולצו מן השממה בה איבדו את דרכם בטיסה ונלקחו לתחנת הכיבוי של מאונט באלדי, שם אוחדו עם בני משפחותיהם. בתחנת הכיבוי גם נבדקים כעת השניים לוודא שאינם זקוקים לטיפול רפואי נוסף. חילוצם אושר לראשונה בציוץ של עמותת ווסט ואלי סרץ' אנד רסקיו - ארגון ללא מטרת רווח שהיה מעורב בחיפושים. אחד המעורבים בחיפושים, מייק ליום ממשרד השריף של מחוז לוס אנג'לס, אמר על מציאתם של השניים: "זה נס".

המחלצים כיסו שטח של 30 מייל רבועים בחיפושם. מוקדם יותר אתמול הוגבלו הצוותים בעבודת החיפוש מהאוויר בשל רוחות עזות של עד 40 מייל לשעה. חמישה צוותי חיפוש של שלושה אנשים כל אחד פעלו אתמול בשטח.

הרשויות במחוז סן ברנרדינו נעזרו בצוותים ממחוזות אל.איי., ריברסייד, אורנג', קרן וסן דייגו, יחד עם שני צוותי כלבנים. כובע מצחיה, מוט הליכה וחוברת הוראות לשימוש בתחתיות נעליים מסומרות נמצאו אף הם במהלך החיפוש, אולם לא היתה ודאות כי הפריטים שייכים לנעדרים. הרשויות הגדירו את דספלינטר כמטייל שטח מנוסה וכי הוא ובת זוגו יצאו בעבר לטרקים דומים בחלקים שונים של מאונט באלדי.

YOU MIGHT ALSO LIKE