טרגדיה בניו ג'רזי: מנהל ביה"ס נפטר לאחר שתרם מח עצם
למרות העובדה שלא הכיר את הנער בן ה-14 מצרפת שנזקק להשתלה, דריק נלסון כלל לא היסס לעבור את ההליך המורכב שהשאיר אותו משותק. כחודש וחצי לאחר מכן, הוא נפטר בבית החולים. ראש העיירה בה למד: "המורשת שלו כבר נכנסה עמוק לתודעה של התלמידים הרבים שעברו בשערי בית הספר"

דריק נלסון בן ה-44 החליט לתרום מח עצם בחודש פברואר האחרון לאחר ששמע על נער בן 14 מצרפת שזקוק להשתלה. מיד לאחר התרומה, גופו הגיב בצורה שלילית והוא איבד את יכולת הדיבור והתזוזה - מצב שנשמר עד לסוף השבוע האחרון כשנפטר.

דריק נלסון, נפטר כחודש וחצי לאחר ההליך המורכב שהשאיר אותו משותק (צילום: מש' נלסון)

נלסון, אב לילדה בת 6, היה מנהל בית הספר התיכוני של העיירה וסטפילד, שנמצאת כ-20 מייל מערבית למנהטן. חבריו סיפרו שכלל לא הכיר את הנער שבשבילו עבר את ההליך הרפואי.

מעבר לעבודתו כאיש חינוך, נלסון שירת במשך 20 שנים בצבא והוצב בעבר במשך מספר שנים במזרח התיכון. משפחתו סירבה לפרט מעבר לכך לגבי עברו הצבאי.

שלי ברינדל, ראש העיירה, פרסמה את ההודעה הבאה: "מדובר באובדן גדול מאוד לקהילה כולה - הן לתלמידים שהעריצו אותו והן להורים שידעו שילדיהם נמצאים בידיים טובות. דריק היה אדם אדיב מאוד, והמורשת שלו כבר נכנסה עמוק לתודעה של התלמידים הרבים שעברו בשערי בית הספר", היא כתבה.

YOU MIGHT ALSO LIKE