לוס אנג'לס: שני נהגים רבו על חניה במשך שעתיים, והכל תועד ברשת
כולנו יודעים שחניה בעיר היא מצרך נדיר, אבל שני הנהגים האלה כבר שברו ככל הנראה שיא. "אני מקווה שהם יצאו מהמכוניות ואמרו שלום אחד לשני או משהו כזה"

טפשים בלי הפסקה - גרסת החניה בלוס אנג'לס: שני נהגים בעיר בזבזו זמן רב - יותר משעתיים - בגלל ויכוח על חניה. הוויכוח, הטיפשי הזה התרחש בשכונת קוריאהטאון ביום שני. גולשת בטוויטר תיעדה את האירוע במה שהפך לציוץ ויראלי.

שתי המכוניות, זמן קצר לאחר תחילת הריב הטפשי (צילום: טוויטר)

האירוע החל בשעה 6:20 בערב אז ניסו נהגים במכונית שחורה ובמכונית כסופה לחנות במקביל למדרכה - עד השעה 8. המכונית הכסופה חסמה את המכונית השחורה מלחנות. שני הנהגים העקשנים נותרו במקום - ואף הפעילו את איתות המצוקה ואת אורות הרוורס כחלק ממאבק האיתנים הזה.

"אם זה סוג של ספורט, אני מתארת לעצמי שאנחנו במחצית", כתבה הגולשת שפרסמה את הסרטון, מריה פלורס, ושאלה את העוקבים אחריה בעד איזו קבוצה הם: קבוצת המכונית השחורה או הכסופה.

האירוע ככל הנראה החל כאשר המכונית השחורה עברה על פני חניה פנויה, ואז החלה לנסוע לאחור כדי להיכנס אליה. בדיוק באותו זמן הגיעה המכונית הכסופה - והנהג שלה רצה להיכנס לחניה גם כן, אז הוא חסם את המכונית השחורה והמתין במקום.

הריב המשיך אפילו אחרי השקיעה (צילום: טוויטר)

בסביבות השעה 7:30 היה טוויסט בעלילה כאשר מכונית נוספת שחנתה מול המכונית השחורה, עזבה את המקום ופינתה את החניה כך ששתי המכוניות יכלו לחנות במקום. שני הנהגים חנו במהירות, והמתינו במכוניות שלהם לפני שהם יצאו מהן. "זה נראה כאילו הם מפחדים זה מזה, או שזה פשוט מביך עכשיו?", שאלה פלורס.

"המכונית בצבע כסף זוכה בזהב!" צייצה פלורס בהתרגשות לאחר שהנהג שלה יצא ראשון. היא סיפרה כי המחזה שנתקלה בו "היה כה יפה, אני מקווה שהם יצאו מהמכוניות ואמרו שלום אחד לשני או משהו כזה. אני חושבת שכולם קיוו לרגע הזה".

YOU MIGHT ALSO LIKE