"המשיכי להלחם ליאור": הקהילה הישראלית בלוס אנג'לס מתפללת לשלומה של הצעירה שנפגעה בתאונת הדרכים הקשה
ליאור אדר, צעירה בשנות ה-20 המוקדמות לחייה נפגעה באורח אנוש במהלך תאונת הדרכים הקשה שאירעה ברביעי בבוקר. על פי החשד, היא בדיוק חצתה צומת כאשר טנדר גנוב הגיח במהירות של כ-80 מייל לשעה ופגע בצד הנהגת. היא עברה בהצלחה ניתוח מורכב, אך עדיין מונשמת ומורדמת

מאות הודעות וואטס-אפ להתפלל לשלומה של ליאור אדר בת ה-25, הועברו היום בקהילה הישראלית בעיר. מערכת האתר קיבלה פניות ושאלות רבות באשר למצבה של ליאור שנפגעה באורח אנוש בתאונת הדרכים הקשה שאירעה בשכונת לייק בלבואה שבוואלי לוס אנג'לס.

כזכור, התאונה הקשה אירעה בסמוך לשעה 9:10 בבוקר בצומת שד' בלבואה ורח' ואן-אואן בשכונת לייק בלבואה, כעשרים דקות לאחר ששוטרים ממשטרת לוס אנג'לס החלו במרדף אחר מכונית טנדר גנובה, מרדף שהסתיים בצורה קשה עם 3 פצועים קשה.

ליאור הובהלה ע"י כוחות ההצלה במצב אנוש למרכז הרפואי פרובידנס במישיין הילס והוכנסה מיד עם הגעתה לחדר הניתוחים. בני משפחה וחברים הגיעו לבית החולים דקות ספורות לאחר מכן, ובמשך שעות ארוכות עמדו שם ללא מילים, מחכים לבשורה טובה מהצוות הרפואי. עם היוודע דבר התאונה, המריאו הוריה של ליאור מישראל והם עושים כעת את דרכם ללוס אנג'לס.

מצוות בית החולים נמסר כי כתוצאה מעוצמת הפגיעה, סבלה ליאור מדימומים בחלל הבטן וליד הלב, ולאחר סדרת ניתוחים מסובכים שארכו כ-6 שעות, בשעות אחר הצהריים נודע כי הרופאים הצליחו לייצב את מצבה. ליאור הועברה לטיפול נמרץ, ובשלב זה, היא עדיין מחוסרת הכרה ומונשמת ומצבה מוגדר קשה אך יציב. בני משפחתה וחברים רבים נמצאים כל העת לצידה.

עמית, אחיה של ליאור מסר לצוות האתר כי מצבה של ליאור יציב, ומחר היא תעבור סדרת בדיקות נוספות לשם תכנון המשך הטיפול.

מכונית ההונדה בה נהגה הצעירה הישראלית (צילום: קיי. טי. אל. איי.)

כזכור, ליאור נהגה במכונית ההונדה שספגה את הפגיעה הישירה והקשה ביותר. הטנדר שפגע במכוניתה (ובמספר מכוניות נוספות) נגנב ושלושת יושביו ברחו מהמשטרה אשר ניהלה מרדף אחריהם שבמהלכו, חצו רמזור באור אדום, מה שהוביל לתוצאה הקשה.

נהג הטנדר הצליח להימלט מהזירה, אך הוא נעצר בסמוך למקום האירוע. שני הנוסעים שהיו עמו במכונית הגנובה נלכדו בתוכה וחולצו בעזרת לוחמי האש שהוזעקו למקום.

לטובת הפונים הרבים למערכת החדשות אשר במטרה להתפלל לשלומה, שאלו לשם אימה, נציין כי זו ליאור בת אורלי.

מכונית ההונדה בה נהגה ליאור (צילום: קיי. טי. אל. איי.)

YOU MIGHT ALSO LIKE