אל תתפלצו: בואו לסרט ההמשך על מלכת המפלצות, גודזילה
כעת, אחרי הצלחתו של הסרט על המפלצת משנת 2014, מגיע לאקרנים הסרט השני בסדרה ואם תאהבו, תוכלו להמתין גם לשלישי שיגיע ב-2020

הסרט השני בסדרת סרטי גודזילה, Godzilla: King of Monsters, צפוי להגיע לבתי הקולנוע ב-31 במאי. הוא עוקב אחר המאמצים האדירים של בני האדם, כשהם מתמודדים עם קבוצה של מפלצות בגודל אדיר. בין המפלצות האלה גם גודזילה, שנלחמת במות'רה, רודאן והאויבת האולטימטיבית שלה, המפלצת המלכה בעלת שלושת הראשים, גיידורה.



כאשר המפלצות הסופר-עתיקות האלה, שעד כה נחשבו למיתוס, מתעוררות לתחיה, הן מבקשות להתחרות על השלטון, ומותירות את קיום האנושות על חוט השערה. צפו:



סרט המפלצות העתידני הוא ההמשך לזה שיצא בשנת 2014 (Godzilla), ואחריו אמור להגיע השלישי בסדרה על המפלצת ובכך תושלם הטרילוגיה המתבקשת. בסרט השני מככבים קייל צ'נדלר, וורה פרמיגה, מילי בובי בראון, ברדלי וויטפורד, סאלי הוקינס, צ'רלס דאנס, תומס מידלידיץ', עאישה הינדס, אושה ג'קסון ג'וניור ועוד. זהו אחד הסרטים האחרונים בהם שימש יושימיצו באנו, שהלך לעולמו במאי 2017, בתפקיד מפיק בפועל.

ההמשך לסרט הראשון זכה לאור ירוק, בבימויו של גארת' אדוארדס. אדוארדס עזב את הפרויקט בחודש מאי 2016. בחודש אוקטובר 2016 נבחר דוהרטי על מנת לכתוב מחדש את התסריט עם זק שילדס, ובחודש ינואר 2017 הוא נבחר לתפקיד הבימאי.



הצילומים החלו בחודש יוני 2017 והסתיימו בחודש ספטמבר של אותה שנה. סרט ההמשך צפוי להגיע לבתי הקולנוע בחודש מרס 2020.

YOU MIGHT ALSO LIKE